Οι νέοι χρήστες του Internet δείχνουν να προτιμούν άλλες μεθόδους επικοινωνίας εκτός από την ηλεκτρονική αλληλογραφία.


emailΤην προτίμησή τους εκδηλώνουν οι σύγχρονοι νέοι στα γραπτά μηνύματα sms και στα προγράμματα chat, που απειλούν τώρα να επισκιάσουν τα email, όπως έκαναν ήδη και για τις φωνητικές τηλεφωνικές κλήσεις.


Μεγάλες εταιρίες του Διαδικτύου, όπως η Facebook, δημιουργούν τώρα δικά τους προγράμματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με στόχο την άμεση ικανοποίηση των χρηστών. Το πρόβλημα με τα email, λένε οι νέοι, έχει να κάνει με την περίπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία ταυτοποίησης σε ειδική ιστοσελίδα και τη δυσκολία της αποστολής ενός απλού μηνύματος.


Αυτή την κατηγορία πληθυσμού έχει βάλει στο στόχαστρό της η ιστοσελίδα Facebook, που αποφάσισε να καταργήσει την επικεφαλίδα «θέματος» στα μηνύματά της, τη δυνατότητα πρόσθεσης νέων διευθύνσεων κοινοποίησης (cc και bcc), ορίζοντας μάλιστα ότι το πλήκτρο «enter» θα λειτουργεί ως κουμπί αποστολής και όχι ως εντολή παραγράφου στο κείμενο, όπως γίνεται σήμερα στα email. «Το μέλλον των μηνυμάτων βρίσκεται στην ταχύτητα την ευκολία και την αμεσότητα. Το μέσον δεν πρέπει να είναι το μήνυμα. Το μήνυμα είναι αυθύπαρκτο και σημαντικό από μόνο του», λέει ο επικεφαλής τεχνολογίας της Facebook, Αντριου Μπόσγουερθ.


Ο αριθμός επισκεπτών στις μεγαλύτερες ιστοσελίδες email υποχωρεί διαρκώς, με το ποσοστό μείωσης να φθάνει το 18% για τους χρήστες ηλικίας 12 με 17 ετών. Την ίδια στιγμή, η υποχώρηση αυτή δεν συνεπάγεται γενικότερη στροφή μακριά από τις ηλεκτρονικές τηλεπικοινωνίες, όπως δείχνει η άνοδος της χρήσης συστημάτων άμεσης επικοινωνίας, όπως τα sms, τα chat και το Facebook.