H CA Technologies προσφέρει «On Demand» λύσεις Enterprise Service Desk και Collaboration.


CA_TechnologiesTo CA Service Desk Manager On Demand είναι πιστοποιημένο κατά PinkVERIFY σύμφωνα και με τις 14 ITIL v3 διαδικασίες. Επίσης, το νέο χαρακτηριστικό Open Space της CA επιτρέπει στους χρήστες να αξιοποιήσουν την κοινωνική δικτύωση για την επίλυση προβλημάτων


Η CA Technologies αποκάλυψε το CA Service Desk Manager On Demand, μία πλήρως προ-παραμετροποιημένη κατά ITIL έκδοση του CA Service Desk Manager, το οποίο διαθέτει καθοδηγούμενο από τον φόρτο εργασίας αυτοματισμό για Incident, Problem, Change, Request και Knowledge management. Tόσο το CA Service Desk Manager On Demand όσο και το CA Service Desk Manager— το οποίο παρέχεται on-premise, δηλ. στις εγκαταστάσεις του πελάτη —διαθέτουν πια το CA Open Space, την πρώτη πλατφόρμα enterprise Service Desk Collaboration που βασίζεται στο SaaS.


CA_Service_DeskΑνεπτυγμένο από την CA Technologies, το CA Open Space είναι σχεδιασμένο να προσδίδει σημαντική αξία στη διαδικασία διαχείρισης των υπηρεσιών ΙΤ, αξιοποιώντας τη σημαντική τάση για χρήση της κοινωνικής δικτύωσης για την επίλυση προβλημάτων. Οι επιχειρησιακοί χρήστες μπορούν πια να συνεργάζονται με συναδέλφους και ειδικούς και να κάνουν αναζήτηση σε πολλαπλές εσωτερικές και εξωτερικές πηγές γνώσης για να επιλύσουν τα προβλήματά τους.


Αυτές οι πληροφορίες μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν και από άλλους χρήστες. Εάν το πρόβλημα επιμένει, ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει ένα αίτημα (ticket) στο CA Service Desk Manager αλλά και να παρακολουθεί την πορεία του απευθείας από το περιβάλλον εργασίας του CA Open Space.


Το CA Open Space προσφέρει ταχύτερη επίλυση, μειωμένο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης και βελτιωμένη αποδοτικότητα. Αντίθετα με τις λύσεις Service Desk άλλων εταιριών που διατίθενται στην αγορά, η CA Technologies προσφέρει μία νέα προσέγγιση στο παραδοσιακό πρότυπο Service Desk, μέσω της εστίασής της κατά κύριο λόγο στον επιχειρησιακό χρήστη.


Το CA Service Desk Manager διατίθεται είτε on premise, είτε on demand. Το πλεονέκτημα του νέου on demand προϊόντος είναι ότι οι πελάτες μπορούν να ξεκινήσουν γρήγορα και να επωφεληθούν ταχύτατα από ένα από τα πλέον αποδεδειγμένα service desks του κλάδου. Η πρόσβαση στο CA Service Desk Manager On Demand επιτυγχάνεται μέσω όλων των κορυφαίων browsers και προσφέρεται μέσω ενός μηνιαίου προγράμματος συνδρομής, το οποίο περιλαμβάνει τεχνική υποστήριξη και αναβαθμίσεις.


Στα βασικά χαρακτηριστικά του CA Service Desk Manager On Demand περιλαμβάνονται:
• Πιστοποίηση κατά Pink VERIFY σύμφωνα και με τις 14 ITIL v3 διαδικασίες: επιβεβαιώνει ότι ο πελάτης επωφελείται από το υψηλότερο επίπεδο πιστοποίησης ITIL για οποιαδήποτε on demand υπηρεσία.
• Open Space: μία νέα πλατφόρμα συνεργασίας κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρησιακούς χρήστες ή δίκτυα ειδικού ενδιαφέροντος, η οποία επιτρέπει την αυτο-εξυπηρέτηση με βάση τα communities, παράλληλα με πολλαπλές εσωτερικές και εξωτερικές πηγές αναζήτησης που αξιοποιούν το Google, την εσωτερική γνώση και την αποθηκευμένη γνώση από την κοινότητα, μειώνοντας το συνολικό χρόνο μέχρι την επίλυση.
• Αυτοματοποίηση υποστήριξης: βοηθά του αναλυτές υποστήριξης της πληροφορικής να διευθετούν αιτήματα και περιστατικά εξ αποστάσεως πιο γρήγορα και αποδοτικά ως προς το κόστος, παρέχοντας αποδεδειγμένα εργαλεία επίλυσης και τεχνικές για την αναγνώριση, τη διάγνωση και την επίλυση των δυσκολιών πριν αυτές επιφέρουν επιπτώσεις στις ζωτικές επιχειρησιακές διαδικασίες.
• Απλοποιημένη και ενισχυμένη διαχείριση της Διαχείρισης Αλλαγών και Παραμετροποίησης (Change & Configuration Management) με το CA CMDB: προσφέρει έξυπνο Change Management σε όλο τον οργανισμό, προσφέροντας μεγαλύτερη ορατότητα ώστε να λαμβάνονται οι αποφάσεις ως προς την υποδομή και τις εφαρμογές, βάσει της καλύτερης κατανόησης των πιθανών επιχειρησιακών επιπτώσεων που προσφέρει το CA CMDB.
• Αυτοματοποιημένη εκπαίδευση βάση ρόλου και αντικειμένου εργασίας: επιτυγχάνεται με ενσωματωμένα εργαλεία παραγωγικότητας, τα οποία παρέχουν στους αναλυτές οπτική εκπαίδευση πάντα σχετική με τις συγκεκριμένες λειτουργίες με τις οποίες αυτοί ασχολούνται ανά πάσα στιγμή, επιταχύνοντας έτσι το χρόνο μέχρι την αξιοποίηση (time to value), μειώνοντας τα κόστη εκπαίδευσης και ενισχύοντας την πιστή τήρηση των βέλτιστων πρακτικών.