Η Adobe Systems Incorporated ανακοινώνει στρατηγική συνεργασία με τη Deloitte Consulting.


Adobe-001Η συμφωνία αφορά στη δημιουργία και αξιοποίηση νέας γενιάς εφαρμογών σχεδιασμένων για να ενισχύσουν τη δύναμη, την κάλυψη και την επιρροή των επιχειρηματικών συστημάτων για βελτιωμένη εμπειρία του πελάτη.


“Βελτιώνουμε την εμπειρία του χρήστη επιχειρηματικών συστημάτων αναπτύσσοντας όλες τις δυνατότητές τους, προσφέροντας πλεονέκτημα στους πελάτες μας και στους τελικούς χρήστες”, σχολίασε ο Paul Clemmons, Διευθυντής, Deloitte Consulting LLP και emerging solutions national service line leader. “Μέσω της συνεργασίας μας με την Adobe, αξιοποιούμε πλούσιες λύσεις Internet με επίκεντρο το χρήστη, οι οποίες απλοποιούν περίπλοκες εφαρμογές και ενσωματώνουν συστήματα front end και back end για μεγαλύτερη παραγωγικότητα και περισσότερα κίνητρα στις επιχειρηματικές διαδικασίες.”


“Οι πελάτες απαιτούν νέους τρόπους διάδρασης με τις επιχειρήσεις και οι επιχειρήσεις ανταποκρίνονται με την παροχή πλουσιότερης και πιο διαισθητικής εμπειρίας μέσω όλων των ψηφιακών συσκευών,” σχολίασε ο Al Hilwa, Program Director, Application Development Software, IDC. “Η στρατηγική συνεργασία μεταξύ Deloitte και Adobe θα φέρει σημαντική εμπειρία και λύσεις software σε οργανισμούς που προσπαθούν να βελτιώσουν την πρόσβαση των πελατών τους σε προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν.”


Με τα προϊόντα Adobe για διαχείριση εμπειρίας των πελατών, η Deloitte μπορεί να προσφέρει διαισθητικές εφαρμογές που επιτρέπουν στους εργαζόμενους των εταιρειών να είναι περισσότερο προσανατολισμένοι στον πελάτη και να εξασφαλίζουν ότι οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν αποτελεσματική χρήση των εργαλείων που τους παρέχονται οπουδήποτε και οποτεδήποτε.


“Καινοτόμες επιχειρήσεις και κρατικοί οργανισμοί αναγνωρίζουν ότι οι συναρπαστικές εμπειρίες χρήστη απαιτούν την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και χτίζουν μεγαλύτερη διαφοροποίηση και αφοσίωση των πελατών,” σχολιάζει ο Rob Tarkoff, senior vice president and general manager, Digital Enterprise Solutions, Adobe. “Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη σχέση μας με την Deloitte και ανυπομονούμε να αναπτύξουμε περαιτέρω την αγορά διαχείρισης εμπειρίας πελατών, ενώ αξιοποιούμε περαιτέρω τις υπάρχουσες επενδύσεις σε τεχνολογία.”