Η έρευνα Hotels 2020: Beyond Segmentation από την Amadeus αποκαλύπτει το εύρος των επιλογών και των προτιμήσεων των μελλοντικών επισκεπτών των ξενοδοχείων.


HotelPlatformBrochure_Thumb_1Η Amadeus παρουσιάζει ταυτόχρονα το Amadeus Hotel Platform για να ηγηθεί του μετασχηματισμού των επιχειρηματικών διαδικασιών, παρέχοντας στις αλυσίδες ξενοδοχείων εργαλεία για να χτίσουν την αξία του προϊόντος τους, να εκσυγχρονίσουν τις λειτουργίες τους, να αυξήσουν τα έσοδά τους και να μειώσουν τα κόστη τους.


Η έρευνα προσβλέπει σε μια εποχή όπου η εικονική πραγματικότητα, το ανταποδοτικό περιβάλλον των επισκεπτών και τα ρομπότ μπορεί να γίνουν καθημερινότητα, καθώς οι επισκέπτες των ξενοδοχείων θα ζητούν ακόμη μεγαλύτερη εξατομίκευση, αυξημένη άνεση και πιο πρωτοποριακές εμπειρίες. Ταυτόχρονα η έρευνα εστιάζει στα νέα μοντέλα ξενοδοχείων που μπορεί να εμφανιστούν, όπως τα ξενοδοχεία στα οποία η είσοδος επιτρέπεται μόνο με πρόσκληση, ξενοδοχεία κατασκευασμένα σε συνεργασία με πολυτελείς μάρκες, ξενοδοχεία white-label και αλυσίδες ξενοδοχείων catch-all που θα προσφέρουν υπηρεσίες διαμονής από οικονομικά ξενοδοχεία ενός αστεριού μέχρι επιλογές έξι αστεριών.


Κύρια ευρήματα της έρευνας
1. Οι επισκέπτες θα μπορούν να εξατομικεύουν κάθε πλευρά της εμπειρίας διαμονής
Ο παραδοσιακό τρόπος διαχωρισμού των πελατών θα εκλείψει και θα αντικατασταθεί από σειρά εξατομικευμένων υπηρεσιών και ένα μοντέλο ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης. Αυτό θα σημαίνει ότι οι επισκέπτες του μέλλοντος θα είναι σε θέση να φέρνουν στα μέτρα τους κάθε πλευρά της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας που συμπεριλαμβάνει την τεχνολογία, τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες, τα δωμάτια, το ταξίδι, τις τιμές και την επικοινωνία. Πάνω από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων συμφώνησαν ότι μέχρι το 2020 οι επιλογές των ταξιδιωτών θα γίνουν περισσότερο πολυσχιδείς και δυσκολότερες ώστε να μπορούν να διαχωριστούν σε διακριτές ομάδες πελατών.


2. Το ξενοδοχείο του μέλλοντος θα είναι πιο προσωπικό, συνδεδεμένο και ανταποδοτικό
Με την αλλαγή των απαιτήσεων είναι πολύ πιθανό να δούμε τα ξενοδοχεία να καλύπτουν πολλαπλές ανάγκες και απαιτήσεις. Θα ξεκινήσουμε να βλέπουμε καινοτομίες όπως τα έξυπνα έπιπλα, η προσωποποιημένη διατροφή και οι ανταποδοτικές τεχνολογίες που κατανοούν νοητικές λειτουργίες. Περίπου εννέα στους δέκα ερωτηθέντες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μέχρι το 2020 οι επισκέπτες των ξενοδοχείων θα περιμένουν η διαμονή τους να έχει εξατομικευθεί γύρω από μια σειρά επιλογών που κάνουν την στιγμή της κράτησης ή πριν την άφιξή τους στο ξενοδοχείο.


3. Η διερεύνηση, η προσδοκίες και η εφαρμογή σύντομα θα γίνουν μερικά από τα σημεία ορόσημα των επιτυχημένων ξενοδοχειακών Ομίλων
Η έρευνα αναλύει τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων αλυσίδων του μέλλοντος, συμπεριλαμβάνοντας την ικανότητα να εντοπίζουν τις ευκαιρίες και τους κινδύνους, να αναπτύσσουν αποτελεσματικές στρατηγικές και να εφαρμόζουν αλλαγές στα προγράμματα γρήγορα. Η έρευνα τονίζει τον κεντρικό ρόλο που διαδραματίζουν τα συστήματα τεχνολογίας ώστε οι ξενοδοχειακοί Όμιλοι να προπορεύονται και να καλύπτουν τις ανάγκες των επισκεπτών του μέλλοντος.


Για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τα ευρήματα της έρευνας, η Amadeus παρουσιάζει το Amadeus Hotel Platform, μια λύση που θα μεταμορφώσει τον τρόπο που συναλλάσσονται τα ξενοδοχεία. Σχεδιασμένο γύρω από μια αναλυτική βάση δεδομένων, η πλατφόρμα διατίθεται ως Λογισμικό Μοντέλου Εξυπηρέτησης (SaaS) και συνδυάζει συστήματα κεντρικών κρατήσεων, διαχείρισης ακινήτων και παγκόσμιας διανομής σε μια πλήρως ενοποιημένη πλατφόρμα.


Amadeus HellasΠροσφέροντας μοναδική, σε πραγματικό χρόνο πρόσβαση για όλες τις διαδικασίες της επιχείρησης, το Amadeus Hotel Platform επιτρέπει στους ξενοδόχους να παρέχουν πρωτοποριακές και νέες υπηρεσίες, να παράγουν επιπλέον έσοδα και να αντιδρούν γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς, καθώς παρουσιάζονται νέες τάσεις, συμπεριφορές και διαφορετικές απαιτήσεις.


Η έρευνα περιέχει τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά δεδομένα και βασίζεται σε έρευνα δευτερογενών στοιχείων, συνεντεύξεις με ειδικούς, καθώς επίσης και μια παγκόσμια έρευνα στρατηγικών και επιχειρηματικών μοντέλων για τον κλάδο. Στην έρευνα πήραν μέρος 600 άτομα από όλο τον κόσμο, εκ των οποίων 42% εργάζονται στην ταξιδιωτική βιομηχανία.