Στις πρώτες δέκα καλύτερες μπράντες στον κόσμο, σύμφωνα με τον ετήσιο κατάλογο της Interbrand (Best Global Brands 2008) μπήκε η Google, ενώ η IBM πήρε τη δεύτερη θέση από την τρίτη, πλέον, Microsoft.

Την πρώτη θέση στην κατάταξη κατέχει φυσικά ο όμιλος Coca Cola. Με brand-value που έχει υπολογιστεί στα 25,59 δισ. δολάρια (ποσοστό αύξησης 43% σε σχέση με το 2007) η Google εκτοξεύθηκε στη 10η θέση από την 20η που είχε καταλάβει πέρυσι.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία στον κατάλογο είναι η ανταλλαγή της δεύτερης θέσης με την τρίτη ανάμεσα στις Microsoft και IBM, με αξία επωνυμίας περίπου 59,007 δισ. δολάρια και 59,031 δισ. δολάρια αντίστοιχα και την IBM να κερδίζει τη θέση στο νήμα. Η General Electric βρίσκεται στην τέταρτη θέση, η Nokia ακολουθεί στην 5η ενώ η Intel, όπως και πέρυσι, βρίσκεται στην 7η θέση.
Ντεμπούτο στη λίστα έκαναν φέτος η H&M καταλαμβάνοντας την 22η θέση, η Thompson Reuters που βρέθηκε στη θέση 44, η BlackBerry στην 73, η Ferrari στην 93η, η Μarriott στην 96η, η FedEx στην 99η και η Visa στην 100η. Ανάμεσα στα πέντε brands που σημείωσαν την μεγαλύτερη πτώση συγκριτικά μεταξύ τελευταίας και προηγούμενης έκθεσης ήταν η Merrill Lynch (σημείωσε πτώση 21%), η Μorgan Stanley (16%) και η Citi (14%).