Στο συνέδριο Adobe Max παρουσιάστηκαν οι εξελίξεις σε Flash και HTML για PC, Smartphones, Tablets και τηλεοράσεις.


adobeΣτο ετήσιο συνέδριο Adobe MAX που διεξήχθη στο Los Angeles στις 23-27 Οκτωβρίου, η Adobe Systems Incorporated παρουσίασε τεχνολογική καινοτομία που επιτρέπει σε σχεδιαστές, παραγωγούς και ιδιοκτήτες περιεχομένου να υιοθετήσουν απόλυτα τη σύγχρονη επανάσταση multiscreen σε PC, smartphones, tablets και τηλεοράσεις.


Στην κεντρική ομιλία του, ο Adobe Chief Technology Officer Kevin Lynch αναφέρθηκε στη νέα εποχή του περιεχομένου Multiscreen. Έμφαση δόθηκε στους τρόπους που χρησιμοποιεί η Adobe για να ανταποκριθεί στην ανάγκη για εμπειρίες multiscreen μέσω Flash και HTML5 για τη δημιουργία περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων web sites, ψηφιακών εκδόσεων, online video, επιχειρηματικών εφαρμογών και παιχνιδιών.


Web και Κινητή Καινοτομία
Στο MAX, η Adobe αποκάλυψε εξελίξεις στην πλατφόρμα Flash και στο HTML5, βοηθώντας τους δημιουργούς και ιδιοκτήτες περιεχομένου να έχουν κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες τους, όπου και αν βρίσκονται, και να εκφράζουν τις ιδέες και τα μηνύματά τους με νέους τρόπους, ανεξάρτητα από το είδος της συσκευής, το μέγεθος της οθόνης ή το κανάλι διανομής.


Μια σειρά από καινοτομίες παρουσιάστηκαν στο συνέδριο, καθώς και το extension του Adobe AIR® 2.5 για smartphones, tablets και τηλεοράσεις βασισμένο σε λειτουργικά συστήματα Android™, BlackBerry Tablet, iOS και Samsung SmartTV. Το Adobe AIR προσφέρει τον πιο παραγωγικό τρόπο σε περισσότερους από 3 εκατομμύρια σχεδιαστές Flash να δημιουργούν, να διανέμουν και να διαθέτουν στην αγορά εφαρμογές για κινητές συσκευές βασισμένες σε ποικίλες πλατφόρμες.


Το μέλλον των Ψηφιακών Εκδόσεων
Η Adobe συνεργάζεται με κορυφαίες εκδοτικές επιχειρήσεις, όπως Conde Nast και Martha Stewart Living Omnimedia, για να ανακαλύψουν νέα χαρακτηριστικά στις εκδόσεις και να προσεγγίσουν το κοινό τους με νέους δυναμικούς τρόπους. Η εταιρεία εισήγαγε στην αγορά μια νέα εκδοτική λύση και στο συνέδριο παρουσιάστηκαν νέα επιχειρησιακά μοντέλα και η αναγέννηση της διαφήμισης στην εποχή των πολλαπλών οθονών.


Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου έγιναν παρουσιάσεις και ομιλίες σχετικά με τους νέους τρόπους έκφρασης και σχεδιασμού υψηλής ποιότητας σε μια μεγάλη ποικιλία συσκευών.


Επιχειρηματικές λύσεις για Διαχείριση Εμπειρίας Πελατών (Customer Experience Management)
Στο MAX, η Adobe παρουσίασε τις τελευταίες λύσεις της για σχεδιασμό και ανάπτυξη επιχειρηματικών εφαρμογών που προσφέρουν πιο ουσιαστική και προσωποποιημένη εμπειρία σε πελάτες σε μια μεγάλη ποικιλία συσκευών. Πολλά επιχειρησιακά συστήματα δεν ήταν σχεδιασμένα για να προσφέρουν διαισθητική εμπειρία online και κατά συνέπεια, πολλές επιχειρήσεις έχουν μειωμένη παραγωγικότητα στην εξυπηρέτηση πελατών και οι πελάτες αντιμετωπίζουν προβλήματα κατά την πρόσβαση σε ποικίλες υπηρεσίες.


Οι πελάτες θέλουν να έχουν διαδραστικότητα με επιχειρησιακές εφαρμογές και συστήματα με τον ίδιο τρόπο που κάνουν αγορές, συνδέονται με φίλους και συναδέλφους ή κανονίζουν διακοπές. Η Adobe παρουσιάζει τρόπους για να αποκτήσουν οι οργανισμοί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με τη δημιουργία ενιαίου περιεχομένου και εφαρμογών σε διάφορες οθόνες.


Multiscreen Gaming
Περισσότερα από 70% των web games σήμερα δημιουργούνται με τεχνολογία Flash. Τα παιχνίδια κινούνται ξεκάθαρα προς τις πολλαπλές οθόνες και η Adobe βοηθάει τους σχεδιαστές παιχνιδιών να αναπτύσσουν μια ενιαία εφαρμογή για ποικίλες συσκευές, χωρίς να χρειάζεται να δημιουργούν ξεχωριστό παιχνίδι για κάθε λειτουργικό σύστημα. Οι παρευρισκόμενοι στο MAX μπόρεσαν να ενημερωθούν για τα παιχνίδια που δημιουργούνται με Adobe Flash και AIR, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων της εταιρείας για τη δημιουργία ενός νέου είδους παιχνιδιών try-and-buy και των νέων δυνατοτήτων του Flash Player που αναπτύσσονται αυτήν την περίοδο.