Η οικονομική πορεία της Yahoo δεν φαίνεται ρόδινη, αφού ενώ υπερδιπλασιάστηκαν τα κέρδη του γ’ τριμήνου 2010, τα έσοδα δεν αυξήθηκαν.
Στο οικονομικό τρίμηνο που έληξε στα τέλη Σεπτεμβρίου, είχε κέρδη 396,1 εκατ. δολαρίων, συγκριτικά με 186 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Όμως, τα έσοδα σημείωσαν οριακή μόνο άνοδο 2% στα 1,6 δισ.
Σύμφωνα με στοιχεία της eMarketer, η Yahoo παραμένει ηγέτης στην αγορά των διαφημίσεων γραφικών (banner), η οποία έχει ύψος 8,6 δισ. δολάρια το χρόνο στις ΗΠΑ. Οι πωλήσεις σε αυτό το κλάδο αυξήθηκαν κατά 17% στο περασμένο τρίμηνο έναντι 19% του β’ τριμήνου.