Η μετάβαση θα επιτρέψει στην Air France-KLM να ενοποιήσει περαιτέρω τις λειτουργικές της διαδικασίες με τη λύση inventory της Amadeus.


Airfrance1Η Air France και KLM Royal Dutch Airlines, ένας από τους μεγαλύτερους αεροπορικούς Ομίλους που εξυπηρετεί περισσότερους από 71 εκ. επιβάτες ετησίως και η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, ανακοίνωσαν πρόσφατα την επιτυχημένη μετάβαση του Ομίλου στη λύση Altea Inventory της Amadeus.


Η μετάβαση έρχεται με την αντικατάσταση των παραδοσιακών συστημάτων που χρησιμοποιούσαν οι δύο αεροπορικές εταιρείες τα τελευταία σαράντα χρόνια και σηματοδοτεί ένα μεγάλο βήμα στην πρωτοβουλία του Ομίλου να εκσυγχρονίσει και να ενοποιήσει το Σύστημα Εξυπηρέτησης Επιβατών του.


Tο Altea Inventory, όντας πλήρως ενοποιημένο με τη λύση Altea Reservation, το κοινό σύστημα κρατήσεων του Ομίλου, επιτρέπει στην Air France-KLM να επωφελείται από μοναδικές δυνατότητες, όπως η διαθεσιμότητα θέσης σε πραγματικό χρόνο συμπεριλαμβανομένου και των online διανομέων σε όλα τα άμεσα και έμμεσα κανάλια καθώς και το πλεονέκτημα από τη χρήση των πιο εξελιγμένων τεχνικών διαχείρισης εσόδων.


Το συγκεκριμένο έργο αποτέλεσε μια πολύχρονη σημαντική πρωτοβουλία που προσέφερε σημαντικές βελτιώσεις στην πλατφόρμα της Amadeus, όπως o έλεγχος πτώσης της διαθεσιμότητας, η πλήρης υποστήριξη των πληροφοριών του ταξιδιού, καθώς επίσης και η βελτιωμένη αυτόματη επαναπροσαρμογή πτήσης και η διαχείριση προγράμματος. Με σχεδόν δύο εκατομμύρια πτήσεις να εμπλέκονται στη διαδικασία και με περισσότερα από 50 συστήματα να επηρεάζονται, η επιτυχής έκβαση της μετάβασης ήταν ιδιαίτερα σημαντική. Πράγματι, χρειάστηκαν δύο διακοπές του συστήματος σε μόλις δύο εβδομάδες, κατά τις οποίες η Air France και οι συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες Regional, Brit Air, City Jet, VLM και CCM και η KLM και οι Kenya Airways και Martinair μεταφέρθηκαν στην πλατφόρμα της Amadeus.


Η Air France-KLM θα ολοκληρώσει την υιοθέτηση της σουίτας Altea τα επόμενα χρόνια με την επερχόμενη ενοποίηση των συστημάτων έκδοσης εισιτηρίων και ελέγχου αναχωρήσεων, με σκοπό την περαιτέρω ενοποίηση των λειτουργικών διαδικασιών των δύο αεροπορικών εταιρειών, καθώς επίσης και την παροχή ενός μακρόχρονου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.