Η cosmoONE ανακοίνωσε ότι διενήργησε την 2.000η δημοπρασία από το έτος έναρξης λειτουργίας της, το 2001.


cosmoone_logo«Έχοντας ολοκληρώσει την επιτυχή διεξαγωγή 2.000 ηλεκτρονικών δημοπρασιών, θα επιθυμούσαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τις εταιρείες που μας εμπιστεύθηκαν σαν συνεργάτες τους, στον τομέα μείωσης και εξορθολογισμού του κόστους των προμηθειών τους», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας Θανάσης Πετμεζάς. «Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στον Όμιλο ΟΤΕ και στους μετόχους μας που μας στήριξαν στα πρώτα μας βήματα, υιοθέτησαν τις υπηρεσίες μας και άνοιξαν το κεφάλαιο «Ηλεκτρονικές Προμήθειες» στην Ελλάδα». Συνεχίζοντας, ο κ. Πετμεζάς τόνισε ότι «με την συμπλήρωση δέκα ετών από την λειτουργία της υπηρεσίας Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών η εταιρεία έχει να επιδείξει ισχυρό πελατολόγιο εντός και εκτός Ελλάδας καθώς και σημαντικές «πρωτιές».


Ενδεικτικές τέτοιες περιπτώσεις είναι o πρώτος ηλεκτρονικός Πλειστηριασμός για Δημόσιο Φορέα (Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών), οι πρώτες δημοπρασίες για εργολαβίες και κτηριακά έργα για τον ΟΤΕ, οι δημοπρασίες φωτοβολταϊκών πάνελ με προμηθευτές από 6 διαφορετικά κράτη για την ΝΕΔΑ Α.Ε., οι εκποιήσεις παλαιών μοντέλων κινητών τηλεφώνων της COSMOTE, οι δημοπρασίες με 19 διαφορετικές παραμέτρους της ROMTELECOM για Facilities Management Outsourcing, όπως και οι μαζικές πλειοδοτικές δημοπρασίες 6.500 αυτοκινήτων για την Πειραιώς Best Leasing, που αποτελούν σημεία αναφοράς για την χρήση και την πορεία των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών στη χώρα μας.


Ο Διευθυντής Πωλήσεων της cosmoΟΝΕ, Σταμάτης Ντάκος, επεσήμανε την σημαντικότατη αύξηση που παρουσίασε ο αριθμός των ηλεκτρονικών δημοπρασιών που διεξήχθησαν το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους (30% σε σχέση με το 2009) καθώς και το γεγονός ότι ο μέσος όρος οφέλους από τον προϋπολογισμό παραμένει διαχρονικά άνω του 20% (21,15%), ενώ η συνολική αξία προϊόντων και υπηρεσιών που έχουν δημοπρατηθεί προσεγγίζει τα 530 εκατ. Ευρώ. «Το γεγονός αυτό αντικατοπτρίζει την απόλυτη συνέπεια μας απέναντι στις ανάγκες των συνεργατών μας και τη σημαντική τεχνογνωσία και εξειδίκευση που διαθέτουμε, με βάση την οποία έχουμε δημοπρατήσει κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που δεν ανήκουν στα «κοινώς διαδεδομένα» αγαθά και υπηρεσίες αλλά καλύπτουν ιδιαίτερες απαιτήσεις». Αναλυτική παρουσίαση των κατηγοριών με τους δείκτες και αποτελέσματα ανά κατηγορία, δημοσιεύονται από σήμερα στο site της εταιρίας: www.cosmo-one.gr/statistics.htm