Η νέα παγκόσμια έρευνα της Amadeus για τους παράγοντες κερδοφορίας της ταξιδιωτικής αγοράς του μέλλοντος.


Amadeus HellasΗ έρευνα περιγράφει μια μεγάλη αλλαγή της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, με την Ασία να αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο της ταξιδιωτικής δαπάνης μέχρι το 2020.


Η κατάργηση των παραδοσιακών κατηγοριών θέσης, η άνοδος των “εικονικών” κατηγοριών, το νέο προφίλ πρόσωπο των business ταξιδιωτών και η άνοδος των εύπορων ταξιδιωτών μεγαλύτερης ηλικίας είναι μόνο μερικές από τις τάσεις που πρόκειται να συνεισφέρουν στην άντληση νέων εσόδων στο μέλλον.


Εστιάζοντας στην κατάργηση των παραδοσιακών κατηγοριών θέσεων καμπίνας των αεροπορικών εταιρειών, την άνοδο των προσωπικών πρακτόρων, την ταξιδιωτική κυριαρχία της Ασίας, την παρακμή της business class και τη σημασία της προσφοράς μιας “συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας”, η έρευνα παρέχει έναν νέο τρόπο σκέψης και πρωτοποριακά σενάρια για την υποστήριξη του μέλλοντος των ταξιδιών.


Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Amadeus από την Oxford Economics, μια μεγάλη συμβουλευτική εταιρεία οικονομικών προβλέψεων.


Βασισμένη σε μακροοικονομικές προβλέψεις και εκτεταμένη ροή πληροφόρησης από σημαντικούς ειδικούς της αγοράς από αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικά γραφεία, ομάδες διαμόρφωσης γνώμης και διεθνείς οργανισμούς, η έρευνα παραθέτει λεπτομερώς τις νέες ευκαιρίες εισροής εσόδων, τους παράγοντες που οδηγούν στην κερδοφορία, τα νέα μοντέλα για την παροχή υπηρεσιών και τις αλλαγές στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών που θα επηρεάσουν το μέλλον της βιομηχανίας.


Κύρια ευρήματα της έρευνας
Παρόλο που το 2010 η ανάπτυξη επέστρεψε σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ρυθμοί της Ευρώπης παραμένουν χαμηλοί και το μέλλον είναι ακόμη αβέβαιο. Προσβλέποντας μέχρι το 2020, η έρευνα τονίζει ότι η Ασία θα κατέχει μέχρι τότε το ένα τρίτο της ταξιδιωτικής δαπάνης, από το 21% που κατέχει σήμερα, αντιπροσωπεύοντας μια μεγάλη επανευθυγράμμιση στα επόμενα 10 χρόνια.


Το κλειδί για την ανάπτυξη και την κερδοφορία στον ταξιδιωτικό τομέα είναι η προσφορά μιας “συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας”, η οποία μέχρι σήμερα έχει αποδειχθεί απραγματοποίητη. Η έρευνα εξερευνεί τη δυνατότητα οι αεροπορικές εταιρείες να λειτουργήσουν ως εταιρείες μεταφοράς υψηλών ταχυτήτων και επικοινωνίας, οι οποίες θα επιτυγχάνουν την αποστολή τους να ενώσουν τους ανθρώπους είτε μέσω της ενοποίησης σιδηροδρομικών υπηρεσιών υψηλής ταχύτητας ή ακόμη και μέσω βιντεοδιάσκεψης. Η έρευνα προτείνει μια αναβίωση των προσωπικών πρακτόρων, οι οποίοι θα χρησιμοποιούν και θα επωφελούνται από τις νέες τεχνολογίες, ενώ τονίζει την αυξανόμενη ανάγκη για προσωποποιημένες συμβουλές και υποστήριξη, δεδομένου ότι η σύνθεση των ταξιδιωτών αλλάζει και οι ίδιοι αναζητούν πλέον περισσότερες περιπέτειες.


Μελλοντικές προτιμήσεις
Μέσα από την ανάδειξη των αλλαγών στις προτιμήσεις και τις ανάγκες των ταξιδιωτών, η έρευνα δείχνει κάποιες από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για τις εταιρείες ταξιδιών στην επόμενη δεκαετία όπως:
– Την άνοδο των “εικονικών”, προσωποποιημένων κατηγοριών θέσης που πιθανόν θα αντικαταστήσουν τις παραδοσιακές κατηγορίες θέσεων
– Οι προσωπικοί πράκτορες θα εξελιχθούν σε lifestyle managers καλύπτοντας έτσι τις συνολικές ανάγκες των ταξιδιωτών
– Οι νέες ευκαιρίες εσόδων θα προκύψουν από τους πλούσιους, μεγαλύτερους σε ηλικία ταξιδιώτες που έχουν συγκεκριμένα ταξιδιωτικά σχέδια
– Τα επαγγελματικά ταξίδια θα ανακάμψουν αλλά η business class ενδέχεται να παρακμάσει


Η έρευνα The Travel Gold Rush 2020 είναι μέρος του Amadeus Traveller Series, μιας παγκόσμιας πρωτοβουλίας σχεδιασμένη να παρακινήσει τον νέο τρόπο σκέψης και την πρωτοπορία στον ταξιδιωτικό τομέα.