Η Microsoft ανακοίνωσε τη διάθεση των beta εκδόσεων του Dynamics CRM 2011, της νέας υπηρεσίας Dynamics CRM Online και του Dynamics Marketplace.


Microsoft dynamics crm 2011Η Microsoft Corp. ανακοίνωσε τη διάθεση της δοκιμαστικής (beta) έκδοσης του Microsoft Dynamics CRM 2011, τη νέα επιχειρησιακή λύση για εφαρμογή τόσο στο cloud όσο και εντός των επιχειρήσεων (on-premise), πραγματοποιώντας παράλληλα και την πρώτη επίσημη παρουσίαση των υπηρεσιών Microsoft Dynamics CRM Online και Microsoft Dynamics Marketplace.


Η τελική έκδοση της υπηρεσίας Microsoft Dynamics CRM Online θα είναι διαθέσιμη στα ελληνικά έως το τέλος του 2010, καθώς η χώρα μας συμπεριλαμβάνεται στις 40 αγορές που θα κυκλοφορήσει το νέο προϊόν. Παράλληλα, το Microsoft Dynamics CRM 2011 για εγκατάσταση εντός των επιχειρήσεων (on-premises και partner-hosted εγκαταστάσεις) θα είναι διαθέσιμο σε 40 αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, στις αρχές του 2011. Οι πελάτες και οι συνεργάτες μπορούν να «κατεβάσουν» την beta έκδοση από την ηλεκτρονική διεύθυνση: www.crm2011beta.com. Το Microsoft Dynamics CRM 2011 βοηθάει τους χρήστες να ενισχύσουν την παραγωγικότητά τους χρησιμοποιώντας γνώριμα, έξυπνα και εύχρηστα εργαλεία.


Συγκεκριμένα, το νέο προϊόν προσφέρει τα ακόλουθα:
– Οικεία εμπειρία χρήσης μέσω του Outlook client που διαθέτει παρόμοιο περιβάλλον εργασίας με το Microsoft Office και τη δυνατότητα για εύκολη παραμετροποίησή του ανάλογα με το ρόλο του κάθε χρήστη.
– Δυνατότητα σε βάθος ανάλυσης των διαφόρων μεγεθών και δεικτών της επιχείρησης, μέσω data visualizations, διαχείρισης στόχων και dashboard σε πραγματικό χρόνο.
– Διασύνδεση και ευκολία επέκτασης, μέσω της συμβατότητας με Windows Azure, Microsoft SharePoint και Microsoft Dynamics Marketplace για εύκολη εγκατάσταση πρόσθετων λύσεων τρίτων κατασκευαστών.


Επιπλέον, η Microsoft ανακοίνωσε ότι η δοκιμαστική έκδοση του Microsoft Dynamics Marketplace θα είναι διαθέσιμη στο τέλος Σεπτεμβρίου. Οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στο Microsoft Dynamics Marketplace, μέσω του Microsoft Dynamics CRM, όπου θα αναζητούν, θα επιλέγουν και θα «κατεβάζουν» πρόσθετες λύσεις, ενώ, παράλληλα, θα μπορούν να συνδέονται απευθείας με τους συνεργάτες της Microsoft. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Microsoft Dynamics Marketplace παρατίθενται στο ακόλουθο link: http://crm.dynamics.com/DynamicsMarketplace/landing.aspx.


Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιχειρησιακή λύση Microsoft Dynamics CRM, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών, το οποίο πρόσφατα χαρακτηρίστηκε ως «Leader» στις εκθέσεις «The Forrester Wave™: CRM Suites for Midsized, Q2 2010» και «The Forrester Wave™: CRM Suites for Large Organizations, Q2 2010». Οι εκθέσεις αυτές συντάχθηκαν από τη διεθνή ανεξάρτητη εταιρία ερευνών, Forrester Research Inc., τον Ιούνιο του 2010, και ανέδειξαν τις κορυφαίες επιχειρηματικές λύσεις και στρατηγικές.


Ειδικότερα, για τη διεξαγωγή της εν λόγω έρευνας, η εταιρία Forrester αξιολόγησε διάφορες λύσεις CRM για μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένου του Microsoft Dynamics CRM, το οποίο απέσπασε ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία αναφορικά με την ευκολία στη χρήση του και την ταχύτητα εγκατάστασής του. Επιπλέον, η έκθεση της Forrester αναφέρει τα ακόλουθα: «Η Microsoft διαθέτει τη λύση SaaS – Microsoft Dynamics CRM Online και, ως εκ τούτου, οι επιχειρήσεις που θα προμηθευτούν το προϊόν θα έχουν τη δυνατότητα αξιοποίησης της ολοκληρωμένης διασύνδεσης με το Outlook και, ακόμα, θα μπορούν να δουλέψουν με την οικεία τεχνολογία της Microsoft. Επιπλέον, οι αγοραστές εκτιμούν ιδιαίτερα τη λειτουργικότητα του Microsoft Dynamics CRM, τη χαμηλή τιμή και το σύντομο χρόνο εγκατάστασής του σε σύγκριση με άλλες, πιο παραδοσιακές εφαρμογές CRM».