Η ομάδα Interactive Marketing της Forthnet σχεδίασε και υλοποίησε μια Online ενέργεια, για να συνδέσει την Οικονομία με τη Διασκέδαση.


forthnetΗ Forthnet δημιούργησε μια «εκστρατεία οικονομίας» για λογαριασμό της Anytime Insurance Online, της ασφαλιστικής εταιρίας Interamerican. H Online καμπάνια ξεκίνησε στις 7 Ιουνίου και έληξε στο τέλος του καλοκαιριού με πλήθος συμμετεχόντων.


Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η ομάδα Interactive Marketing της Forthnet, έδωσε με δημιουργικό και άμεσο τρόπο στους χρήστες τη δυνατότητα να διαμορφώσουν οι ίδιοι το ποσό έκπτωσης που θα κερδίσουν σε όποιο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου «anytime:auto» ταιριάζει στις ανάγκες τους.


Για τη συμμετοχή του στο διαγωνισμό, ο χρήστης έπρεπε να εγγραφεί συμπληρώνοντας απλά το προσωπικό του e-mail στην ιστοσελίδα www.anytimeonline.gr και αυτόματα κέρδιζε 10 €, τα οποία αποταμιεύονταν στον ηλεκτρονικό του κουμπαρά. Για κάθε έναν φίλο που θα ενημέρωνε για τη συγκεκριμένη ενέργεια κέρδιζε 1€ επιπλέον, αυξάνοντας έτσι το ποσό της έκπτωσης που μπορούσε να χρησιμοποιήσει για την αγορά ενός προγράμματος ασφάλισης αυτοκινήτου.


Το τμήμα Interactive Marketing της Forthnet λειτουργεί με κύριο στόχο την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών διαδραστικού marketing σε οργανισμούς και εταιρίες που ενδιαφέρονται να προβάλουν και να προωθήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους μέσω του Internet και άλλων σύγχρονων τεχνολογιών.