Το Help Desk Authority της Scriptlogic είναι μία ολοκληρωμένη λύση λογισμικού, για τη διαχείριση γεγονότων καθημερινά στα help desks των επιχειρήσεων.


Perspective_Alert-lgΠρόκειται για μία εύκολη στην εγκατάσταση και χρήση λύση, που επιτρέπει στο προσωπικό των help desks να διαχειριστεί και να επιλύσει τα συμβάντα των τελικών χρηστών. Η εφαρμογή διαθέτει αποδεδειγμένη δυνατότητα επέκτασης, self service χρηστών, καθώς και εκτενή προσαρμογή σε Web και Windows interfaces. To Help Desk Authority, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και απαραίτητο εργαλείο για κάθε επαγγελματικό help desk.


Νέα προηγμένα εργαλεία
H νέα έκδοση 8.2 του Help Desk Authority περιλαμβάνει μία σειρά από εργαλεία και χαρακτηριστικά που διευκολύνουν ακόμη περισσότερο την καθημερινή εργασία. Μεταξύ αυτών και η σουίτα εργαλείων sl360 της ScriptLogic. Η σουίτα αυτή ενσωματώνει σε ένα και μόνο interface δεκάδες εργαλείων διαχείρισης και ελέγχου δικτύων, ενώ περιλαμβάνει και το Cisco configuration management, για τον έλεγχο των servers και των εφαρμογών.


Πρόκειται για μία εφαρμογή ανοιχτού κώδικα, τρίτου κατασκευαστή, με στιβαρό κρυπτογραφημένο credential store, που έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύει και να βρίσκει αποτελέσματα μεταξύ των εργαλείων, στα ενδότερα των δικτύων (με τη χαρτογράφηση δικτύων), καθώς και δυνατότητες syslog σε servers. Όλα αυτά τα εργαλεία παρέχουν έλεγχο σε πραγματικό χρόνο μέσα από το dashboard του sl360. Το Help Desk Authority 8.2 διαθέτει στους τεχνικούς μια πλειάδα εργαλείων άμεσα, μέσω του help desk ticket. Αυτό παρέχει στον τεχνικό τη δυνατότητα να ανιχνεύει αποτελεσματικά τυχόν προβλήματα χωρίς να απομακρυνθεί από την κονσόλα του Help Desk Authority.


Help desk automation
Η Perspective είναι μια περιεκτική και προσιτή λύση διαχείρισης δικτύου και έλεγχου εφαρμογών για τμήματα μηχανογράφησης. Η εφαρμογή ειδοποιεί αυτόματα πότε πέφτει η απόδοση των δικτύων, επιτρέποντας στο διαχειριστή του δικτύου να παρέμβει, λύνοντας το πρόβλημα πριν αυτό επεκταθεί στους χρήστες. Η Perspective παρέχει αυτόματη αποκατάσταση των services όταν εμφανίζεται πρόβλημα, συμπεριλαμβανομένης της εκκίνησης των λειτουργικών συστημάτων, καθώς και των εφαρμογών όλων των συστημάτων. Έτσι, δίνει στα τμήματα μηχανογράφησης τη δυνατότητα να ασχοληθούν με άλλα επείγοντα συμβάντα που μπορεί να συμβαίνουν ταυτόχρονα, μεγιστοποιώντας την παραγωγικότητά τους και μειώνοντας τα κόστη λειτουργίας της επιχείρησης.


Εκδόσεις για κάθε ανάγκη
Το Help Desk Authority διατίθεται σε τρεις εκδόσεις που εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες η κάθε μία.


Standard Edition
Βελτιστοποιεί την αποδοτικότητα του help desk και παρέχει ένα ασφαλές, παραγωγικό και αποδοτικό εργασιακό περιβάλλον. Η Help Desk Authority Standard Edition παρέχει ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο περιβάλλον με πλήρη πρόσβαση μέσω Windows και Web κονσόλας.


Professional Edition
Ενισχύει το help desk με όλα τα χαρακτηριστικά της Standard Edition και επιπλέον τη σύνδεση με το Active Directory, τη λειτουργία customer self-service, την αυτόματη κλιμάκωση των εισιτηρίων, την ενσωμάτωση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ακόμη περισσότερα.


Enterprise Edition
Βελτιώνει ολόκληρη τη διαδικασία του help desk με μια ολοκληρωμένη λύση που στηρίζεται στην Professional Edition και η οποία διαθέτει ενσωματωμένη διαχείριση ενεργητικού, end user password self-service, καθώς και πλήρη υποστήριξη απομακρυσμένης πρόσβασης.


Τα προϊόντα της Scriptlogic, διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Orthology.