Η εταιρεία αναδεικνύεται ηγέτιδα στο χώρο των υπηρεσιών διαχείρισης εκτύπωσης σύμφωνα με την έκθεση MarketScape της IDC.


xerox-logoΟι επιχειρήσεις που εξετάζουν τη συνεργασία με κάποιο πάροχο υπηρεσιών διαχείρισης εκτύπωσης (Managed Print Services, MPS) θα πρέπει να λαμβάνουν υπ’ όψιν το εύρος των υπηρεσιών που αυτός μπορεί να τους προσφέρει, καθώς και τη στρατηγική κατεύθυνση μελλοντικών υπηρεσιών, σύμφωνα με την έκθεση MarketScape της εταιρείας ερευνών IDC για τις υπηρεσίες διαχείρισης εκτυπώσεων. Η έκθεση, που αναδεικνύει την Xerox ηγέτιδα στο χώρο, αναλύει την ολοένα και μεγαλύτερη λίστα των παρόχων MPS και προβαίνει σε μια επισκόπηση των ικανοτήτων καθενός από τους ανταγωνιστές.


«Η πολυπληθής αγορά των MPS καθιστά ακόμη δυσκολότερο για τις εταιρείες να εντοπίσουν με ακρίβεια αυτό που θα έπρεπε να αναζητούν σε έναν πάροχο», ανέφερε ο Michael Orasin, Research Manager στην IDC. «Τα υψηλά σκορ της Xerox στο στρατηγικό όραμα και στην ικανότητα εκτέλεσής του καταδεικνύουν ότι οι εταιρείες που στρέφονται στις MPS θέλουν ένα συνεργάτη με εμπειρία και βάθος προσέγγισης για να διασφαλίσουν ότι θα έχουν την ευκαιρία για τα καλύτερα δυνατά απτά αποτελέσματα».


Αν εφαρμοστεί καλά, ένα πρόγραμμα MPS μπορεί να περικόψει δραστικά τα κόστη ως και 30%, να αυξήσει την παραγωγικότητα και να συνεισφέρει στην προσπάθεια για αειφόρο ανάπτυξη – δεν έχουν όμως όλοι οι πάροχοι τη δυνατότητα να φέρουν αποτελέσματα και στους τρεις τομείς. Προτού επιλέξουν συνεργάτη, οι υπεύθυνοι για τη λήψη μιας τέτοιας απόφασης θα πρέπει να αξιολογήσουν τα παρακάτω:


– Βελτιωμένο αποτέλεσμα για τους χρήστες: Ο επιλεγμένος συνεργάτης πρέπει να είναι σε θέση να παρακολουθεί όλες τις συσκευές, ώστε να μπορεί να προλαμβάνει τα προβλήματα για να αποφεύγονται οι περιττές διακοπές στην εργασία και να παραμένουν οι εργαζόμενοι παραγωγικοί.


– Εστίαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη: Μεταξύ των υποχρεώσεων του επιλεγμένου συνεργάτη είναι και να βοηθήσει τους εργαζομένους να προσαρμοστούν στη νέα τεχνολογία και τις νέες διαδικασίες μέσω προγραμμάτων διαχείρισης της αλλαγής.


– Διαρκής διαχείριση του κόστους και υπευθυνότητα: Για τη σωστή αξιολόγηση του έργου, ο επιλεγμένος συνεργάτης πρέπει να μπορεί να προτείνει κάποια επίσημη διαδικασία αναφοράς που να δείχνει αν εκπληρώνονται οι στόχοι που έχουν τεθεί (κόστος, αειφόρος ανάπτυξη, ασφάλεια, μείωση του ρίσκου);


– Προσέγγιση πολλαπλών παρόχων: Ο συνεργάτης που θα επιλεγεί θα πρέπει να μπορεί να υποστηρίζει τον εξοπλισμό και άλλων εταιρειών, ώστε ο πελάτης να μη χρειάζεται να αντικαταστήσει τις υπάρχουσες συσκευές με αυτές της εταιρείας του συνεργάτη.


– Ολοκληρωμένη προσέγγιση: Βασικό κριτήριο για την αξιολόγηση της προσφοράς είναι και το αν αυτή περιορίζεται στους εκτυπωτές που βρίσκονται στο χώρο του γραφείου ή μπορεί να επεκταθεί ώστε να περιλαμβάνει ένα κέντρο εκτυπώσεων στο εσωτερικό της επιχείρησης και τις ανάγκες των εργαζομένων από απόσταση.


– Ευελιξία πωλήσεων και διανομής: Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, είναι καλό να υπάρχει από την πλευρά του συνεργάτη ένα μόνο υπεύθυνο για την επικοινωνία πρόσωπο και μια συνεπής προσέγγιση στις MPS για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές.


– Δέσμευση στην καινοτομία: Ο συνεργάτης που θα επιλεγεί πρέπει να είναι πρόθυμος να συνεργαστεί για να καταλάβει τη φύση των δραστηριοτήτων του πελάτη και να παράσχει καινοτομικούς τρόπους για να εργάζονται πιο αποδοτικά οι εργαζόμενοι – πέρα από το να διαχειρίζεται απλώς τις εκτυπώσεις.


– Προηγούμενο ιστορικό: Ένας έμπειρος και αξιόπιστος συνεργάτης πρέπει να μπορεί να παρουσιάσει συστάσεις που να αποδεικνύουν μετρήσιμα και σταθερά στο χρόνο αποτελέσματα.


«Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να ορίσουμε και να εφαρμόσουμε τις υπηρεσίες διαχείρισης εκτύπωσης – αλλά μόνο η Xerox συνεχίζει να κερδίζει την αναγνώριση ως ηγέτιδα του κλάδου, καθώς διαθέτει μια δοκιμασμένη προσέγγιση και ένα εντυπωσιακό ιστορικό παραγωγής αποτελεσμάτων», σχολίασε ο Stephen Cronin, Πρόεδρος, Xerox Global Services.


Ως ηγέτιδα στις MPS, η Xerox ήταν η πρώτη εταιρεία που προσέφερε τις υπηρεσίες Enterprise Print Services (EPS), που «αγκαλιάζουν» όλα τα στοιχεία της εκτυπωτικής υποδομής ενός οργανισμού – από το δικτυωμένο γραφείο ως το κέντρο εκτυπώσεων στο εσωτερικό της εταιρείας και τον εργαζόμενο που δουλεύει από το σπίτι. Η έκθεση MarketScape της IDC ξεχωρίζει την Xerox για το στρατηγικό της όραμα και την ικανότητά της να το υλοποιεί σημειώνοντας υψηλές βαθμολογίες σε όλα τα κριτήρια αξιολόγησης της έκθεση, μεταξύ των οποίων η προσφορά υπηρεσιών, η ανταγωνιστικότητα του κόστους, εξυπηρέτηση του πελάτη και η δέσμευση στην έρευνα και την ανάπτυξη.


Το χαρτοφυλάκιο MPS της Xerox εκτείνεται και στις μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις μέσα από το παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών της εταιρείας. Με μία λίστα πελατών που περιλαμβάνει εταιρείες όπως Fiat, Procter & Gamble, Reuters, Enterprise Rent-A-Car, The Dow Chemical Company και KeyCorp, καθώς και πάνω από σαράντα κορυφαίες εταιρείες στην Ελλάδα, η Xerox είναι ο μοναδικός πάροχος MPS που παρακολουθεί 1,5 εκατομμύριο συσκευές διαφόρων εταιρειών σε όλο τον κόσμο.