Η Wind ολοκλήρωσε επιτυχώς το «Convergent Billing» στην Ελλάδα με την Atos Origin Ελλάς.


WIND LOGOΜε το έργο αυτό έγινε πραγματικότητα ο ενοποιημένος λογαριασμός όλων των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών της WIND σε μια ενιαία εικόνα για κάθε πελάτη. H WIND είναι η μοναδική εταιρεία τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα που προσφέρει αυτήν την υπηρεσία.


Μελέτες από το πρόσφατο παρελθόν έδειξαν την τάση των πελατών να επιλέγουν πολλαπλές τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες από έναν πάροχο, όπως κινητή τηλεφωνία, σταθερή, internet κλπ. Έτσι, κάθε πελάτης μπορεί να λαμβάνει έναν λογαριασμό με ενσωματωμένες όλες τις υπηρεσίες σε αυτόν αντί να τιμολογείται χωριστά για κάθε υπηρεσία, όπως συνέβαινε στο παρελθόν.


Με αυτόν τον τρόπο απλοποιείται κι η πληρωμή των λογαριασμών για τον πελάτη. Επιπλέον, οι πάροχοι έχουν τη δυνατότητα της προσφοράς συνδυασμών υπηρεσιών προς τους πελάτες τους με τις αντίστοιχες τιμές κι εκπτώσεις.


Τα πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν:
• Γρήγορη κι εύκολη υλοποίηση νέων πακέτων
• Στοχευμένο Μάρκετινγκ
• Βελτιωμένη Εξυπηρέτηση Πελατών με ενιαία εικόνα του πελάτη
• Αύξηση ARPU μέσω νέων υπηρεσιών
• Μείωση TCO λόγω ενοποιημένης διαχείρισης παραγωγής ενός συστήματος τιμολόγησης.


Η ομάδα του έργου αποτελούταν από έμπειρους επαγγελματίες του χώρου των τηλεπικοινωνιών από το τμήμα πληροφορικής της WIND στην Ελλάδα καθώς και από το πεπειραμένο προσωπικό της Atos Origin τόσο στην Ελλάδα όσο και στη Ζυρίχη της Ελβετίας. Το έργο υλοποιήθηκε σε φάσεις, ώστε να εξασφαλιστεί η ακριβής μεταφορά των στοιχείων βασικών πελατών, συμπεριλαμβανομένων συμβολαίων με το ιστορικό τους, και να ελαχιστοποιηθεί στο ελάχιστο το ρίσκο για την αδιάλειπτη παροχή υπηρεσιών προς τους νέους, αλλά και τους παλαιότερους πελάτες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας.