Έρευνα της ΙCAP πιστοποιεί ότι οι πωλήσεις των αλυσίδων πώλησης πολυμέσων και προϊόντων κινητής τηλεφωνίας σημείωσαν πτώση.
Σημειώνεται μάλιστα, ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία. Σε 25 επιχειρήσεις (με τουλάχιστον 5 καταστήματα με το ίδιο εμπορικό σήμα) που αριθμούν περισσότερα από 2.800 σημεία πώλησης, την περασμένη χρονιά, οι πωλήσεις στον συγκεκριμένο κλάδο μειώθηκαν κατά 4,8%, όταν την περίοδο 2002-2008, ο μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης ήταν στο 12%. Οι δε λιανικές πωλήσεις, μόνο μέσω των δικτύων καταστημάτων πολυμέσων (δεν περιλαμβάνονται δηλαδή οι πωλήσεις των εταιρειών-παρόχων συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας) σημείωσαν πτώση περίπου 2%, το 2009.
Όπως προκύπτει από τη μελέτη της ICAP, ο κλάδος χαρακτηρίζεται από έντονη γεωγραφική εξάπλωση των αλυσίδων, ενώ η ταχεία ανάπτυξη έχει ως αποτέλεσμα τη συνύπαρξη καταστημάτων διαφορετικών εταιρειών σε ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους, σε εμπορικές περιοχές των μεγάλων αστικών κέντρων της χώρας.
Η ελληνική αγορά, σύμφωνα με την ICAP, χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη έντονου ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων, ο οποίος εστιάζεται σε διάφορα επίπεδα. Μάλιστα, τον ευρύτερο κλάδο των προϊόντων πολυμέσων και κινητής τηλεφωνίας δραστηριοποιούνται κυρίως τρεις κατηγορίες δικτύων πώλησης: Οι αλυσίδες καταστημάτων προϊόντων και υπηρεσιών κινητής/σταθερής τηλεφωνίας, οι αλυσίδες καταστημάτων προϊόντων πληροφορικής καθώς και οι αλυσίδες καταστημάτων ηλεκτρικών -ηλεκτρονικών ειδών.