Επιφυλακτικός εμφανίστηκε απέναντι στα social media o διευθύνων σύμβουλος της Google σε σχετική συνέντευξη που παραχώρησε στην Wall Street Journal.


schmidtO κ. Σμιντ τόνισε ότι οι χρήστες του Ίντερνετ ίσως χρειαστεί κάποια μέρα να αλλάξουν το όνομα τους, ως μόνη εναλλακτική διαγραφής του ηλεκτρονικού τους αποτυπώματος, εκφράζοντας το φόβο ότι οι χρήστες δε γνωρίζουν τις συνέπειες της δημοσιοποίησης στο Διαδίκτυο των προσωπικών πληροφοριών τους, τη στιγμή που η Google ενισχύει την παρουσία της στην κοινωνική δικτύωση, με την εξαγορά της Slide και της Jambool, δύο εταιρειών που εξειδικεύονται στην παροχή υπηρεσιών στα κοινωνικά δίκτυα του Web.


Η Slide είναι εταιρεία ανάπτυξης παιχνιδιών, ενώ η Jambool παρέχει εικονικά χρήματα και πραγματοποιεί διαδικτυακές πληρωμές. Επιπλέον, η Google έχει επενδύσει σε ακόμη μία εταιρεία social gaming, τη Zynga.


Οι κινήσεις αυτές έχουν οδηγήσει πολλούς αναλυτές να θεωρούν ότι η αμερικανική εταιρεία ετοιμάζει το δικό της κοινωνικό δίκτυο, με κάποιους να έχουν βαφτίσει την υπηρεσία Google.me. Η προηγούμενη προσπάθεια της Google στο χώρο της κοινωνικής δικτύωσης δε χαρακτηρίστηκε από επιτυχία, αφού το Buzz αρχικά κατηγορήθηκε για σύνδεση με τους λογαριασμούς Gmail των χρηστών χωρίς την έγκριση τους, ενώ αργότερα δεν κατάφερε να προσελκύσει αρκετούς χρήστες, με αποτέλεσμα να μπει στο περιθώριο από τη Google.


Σχετικά με την πρόβλεψη του ότι οι χρήστες θα χρειαστεί να αλλάξουν το όνομα τους, ο Σμιντ δήλωσε: «Δεν πιστεύω ότι η κοινωνία κατανοεί τι συμβαίνει όταν τα πάντα είναι διαθέσιμα, γνωστά και καταγράφονται συνεχώς… θα πρέπει να το σκεφτούμε αυτό ως κοινωνία». Ωστόσο δήλωσε ακόμη ότι, κατά πάσα πιθανότητα, στο μέλλον η Google θα αποθηκεύει περισσότερα προσωπικά δεδομένα των χρηστών. Προς το παρόν, συμπλήρωσε, «γνωρίζουμε περίπου ποιοι είστε, τι σας ενδιαφέρει και ποιοι είναι οι φίλοι σας».