Η General Motors ανανεώνει Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών ύψους $2 δισ. με την HP Enterprise Services για την υποστήριξη παραγωγής οχημάτων.


hp logo 2010Η επιχειρησιακή μονάδα HP Enterprise Services και η General Motors (GM) υπέγραψαν πολυετή σύμβαση παροχής υπηρεσιών υποστήριξης εφαρμογών και υποδομών. Η αξία της σύμβασης ανέρχεται στα $2 δισεκατομμύρια. H συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών προβλέπει ότι η HP θα διαχειριστεί την τεχνολογική υποδομή της GM, με αποστολή τη συνεχή βελτίωση της, ώστε να παρέχεται απαράμιλλη εμπειρία σε τελικούς χρήστες από όλα τα επίπεδα του οργανισμού – από τη γραμμή παραγωγής έως και τα ανώτατα στελέχη. Στο πλαίσιο αυτό, η HP θα προσφέρει υπηρεσίες διαχείρισης δικτύων και σταθμών εργασίας, καθώς και υπηρεσίες διαχείρισης mainframe και ενοποίησης συστημάτων και εφαρμογών για τις παγκόσμιες δραστηριότητες της GM, συμπεριλαμβανομένης και της πλατφόρμας υπηρεσιών OnStar.


H συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών προβλέπει ότι η HP θα διαχειριστεί την τεχνολογική υποδομή της GM, με αποστολή τη συνεχή βελτίωση της, ώστε να παρέχεται απαράμιλλη εμπειρία σε τελικούς χρήστες από όλα τα επίπεδα του οργανισμού – από τη γραμμή παραγωγής έως και τα ανώτατα στελέχη. Στο πλαίσιο αυτό, η HP θα προσφέρει υπηρεσίες διαχείρισης δικτύων και σταθμών εργασίας, καθώς και υπηρεσίες διαχείρισης mainframe και ενοποίησης συστημάτων και εφαρμογών για τις παγκόσμιες δραστηριότητες της GM, συμπεριλαμβανομένης και της πλατφόρμας υπηρεσιών OnStar.


Μεταξύ των υπηρεσιών περιλαμβάνονται:
– Υπηρεσίες ανάπτυξης εφαρμογών και υπηρεσίες για τη διαχείριση των διαδικασιών εφοδιαστικής αλυσίδας, ανάπτυξης νέων προϊόντων, παραγωγής και παροχής εταιρικών υπηρεσιών. Ακόμη, η HP θα προσφέρει υπηρεσίες και για τη διαχείριση της πλατφόρμας υπηρεσιών OnStar.
– Υπηρεσίες υλοποίησης μιας υποδομής σύγκλισης τεχνολογιών, αλλά και του ευρύτερου roadmap που υποστηρίζει το τεχνολογικό περιβάλλον της GM, το οποίο αποτελείται από λύσεις και συστήματα διαφόρων παρόχων.
– Υπηρεσίες διαχείρισης mainframe για τα πιο σημαντικά επιχειρησιακά συστήματα της GM, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος χρηματοοικονομικών συναλλαγών και του συστήματος εφοδιαστικής αλυσίδας.
– Παροχή του παγκόσμιου service desk της HP και άλλων υποστηρικτικών υπηρεσιών σε πάνω από 50 χώρες και γλώσσες.
– Υπηρεσίες απομακρυσμένης διαχείρισης δεδομένων, ασφάλειας δικτύου και videoconferencing.


Οι συνεργάτες του προγράμματος HP Agility Alliance, συμπεριλαμβανομένης της Microsoft και της PriceWaterhouseCoopers, θα παρέχουν στην HP επιπλέον εργαλεία, τεχνολογίες και πόρους για την καλύτερη υποστήριξη της GM.