Τα πρωτεία στις ηλεκτρονικές αγορές κατέχουν οι Ασιάτες, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, που δόθηκε στη δημοσιότητα.


onlineshoppingΤα στοιχεία αναφέρουν ότι το 35% των καταναλωτών της Ασίας επενδύουν το 11% των μηνιαίων αποδοχών τους σε αγορές μέσω Διαδικτύου, ενώ αξιοποιούν σε μεγάλο βαθμό τις κριτικές του κοινού που δημοσιεύονται στο Ίντερνετ και σχετίζονται με τις αγορές τους.


Οι Νοτιοκορεάτες καταναλωτές αποτελούν τους πιο «πολυδάπανους» με το 59% εξ αυτών να ψωνίζουν ηλεκτρονικά πάνω από το 11% του μισθού τους, ενώ ακολουθούν οι Κινέζοι με ποσοστό 41%. Το 31% των Ασιατών ψωνίζουν ηλεκτρονικά καταναλώνοντας το 6-10% των αποδοχών τους.


Επίσης, έχει αυξητικές τάσεις ο αριθμός των Ασιατών που σκοπεύουν να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι ηλεκτρονικές αγορές τους επόμενους έξι μήνες, με τους Νοτιοκορεάτες και τους Κινέζους να βρίσκονται στην κορυφή αυτών. Τα αγαθά που βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσων είναι τα βιβλία, τα ρούχα, τα παπούτσια, τα αεροπορικά εισιτήρια, τα ηλεκτρονικά είδη και η διαμονή σε ξενοδοχείο.


Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Τμήματος υπηρεσιών μεταπώλησης της Nielsen, Πήτερ Γκέιλ, «η τεχνολογία και το Διαδίκτυο θα αλλάξουν ριζικά το πώς και το πού οι καταναλωτές επενδύουν τα χρήματά τους και τον τρόπο με τον οποίο συναλλάσσονται με τους εμπόρους. Βλέπουμε μία ισχυρή τάση σε αγορές, όπως της Κορέας, όπου ένας σημαντικός πληθυσμός αγοράζει μέσω Διαδικτύου βασικά είδη, όπως τα οπωροκηπευτικά, τα καλλυντικά, είδη διατροφής κα.»


Η έρευνα της Nielsen επισημαίνει ότι τα σχόλια των αγοραστών αποτελούν σημαντικό κομμάτι της αγοραπωλησίας και επηρέασαν την τελική απόφαση των καταναλωτών. Σύμφωνα με την Μέγκαν Κλάρκεν, στέλεχος της Nielsen «η αυξανόμενη πρόσβαση των ανθρώπων στο Διαδίκτυο και η μεγάλη αποδοχή των κοινωνικών δικτύων σημαίνει ότι δεν μπορούν να «κρυφτούν» οι μεγάλες εταιρείες».