Η ανεπιθύμητη αλληλογραφία κατά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου 2010 ήταν αυξημένη κατά εννέα φορές σε σχέση με το 2006.


Symantec logo

Symantec logo

Οι «βουβουζέλες» δεν ήταν το μόνο ενοχλητικό γεγονός κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου. Η έκθεση “State of Spam and Phishing” της Symantec για τον Ιούλιο καταδεικνύει πως ο αριθμός των μηνυμάτων με τις λέξεις κλειδιά “World Cup” στο πεδίο του θέματος των email ήταν εννέα φορές μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο αριθμό μηνυμάτων που εστάλησαν στο αντίστοιχο Πρωτάθλημα το 2006. Εκτός από αυτό το γεγονός, παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση σε αθλητικές ιστοσελίδες και ιστοσελίδες τυχερών παιχνιδιών που χρησιμοποιήθηκαν για να παραπλανήσουν τους επισκέπτες κεφαλαιοποιώντας το αυξημένο ενδιαφέρον που παρουσίαζε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου.


Τα δέκα πιο συχνά θέματα email που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου ήταν:
– “FIFA World Cup South Africa… bad news”
– “World Cup: Uruguay Beats South Korea 2-1
– “Germany beats England 4-1 in World Cup”
– “ONGOING FIFA WORLD CUP LOTTERY SOUTH AFRICA 2010. ”
– “World Cup: Germany Defeats England 4-1”
– “SOUTH AFRICAN WORLD CUP 2010. ”
– “Oil spill teams keep wary eye on storm in Gulf”
– “World Cup: Argentina Beats Mexico 3-1”
– “Ghana beat US, reach first World Cup quarter-final”
– “World leaders slam North Korea, Iran”


Οι ακόλουθες τάσεις περιλαμβάνονται στην έκθεση της Symantec για τον Ιούλιο:
– Παραπλανητικές ιστοσελίδες τυχερών παιχνιδιών παρείχαν ψευδείς προσφορές της FIFA
– Οι αναλυτές της Symantec κατέληξαν πως η ανεπιθύμητη αλληλογραφία που σχετίζεται με φαρμακευτικά προϊόντα από online φαρμακεία είναι δύσκολο να περιοριστεί και πλέον αποκαλείται Spamonster καθώς ενώ εμποδίζεται ή αποτρέπεται η κυκλοφορία της από τις λύσεις της Symantec, συνεχίζει να έχει παρουσία στα φίλτρα.
– Οι αναλυτές της Symantec παρατήρησαν πως ιστοσελίδες με σκοπό την υποκλοπή προσωπικών στοιχείων αξιοποιήσιμων για μη εξουσιοδοτημένες/παράνομες οικονομικές συναλλαγές στο Διαδίκτυο (phishing) παραπλανούσαν τους χρήστες με αφορμή την υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης Orkut της Google. Οι ιστοσελίδες αυτές εκμεταλλευόντουσαν τον εορτασμό παγκόσμιων εορτών (πχ Γιορτή του Πατέρα).
– Το πιο δημοφιλές αντικείμενο email του μήνα ήταν το “Outlook Setup Notification.” Άλλες επικεφαλίδες είχαν θέμα “Reset your Facebook password” ή “Reset your Twitter password.”


Για να κατεβάσετε την έρευνα, παρακαλώ επισκεφθείτε την ιστοσελίδα
http://www.symantec.com/content/en/us/enterprise/other_resources/b-state_of_spam_and_phishing_report_07-2010.en-us.pdf