Το “οnline-Manager” είναι μία νέα υπηρεσία Προστιθέμενης Αξίας από την Otesat-Maritel για το FleetBroadband.


otesat_maritelH Otesat-Maritel, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία προστιθέμενης αξίας “οnline-Manager”, η οποία αποτελεί μία web-based υπηρεσία για την πλήρη εκμετάλλευση του ευρυζωνικού δορυφορικού συστήματος FleetBroadband. Η υπηρεσία “online-Manager” είναι σχεδιασμένη έτσι, ώστε να αξιοποιεί τις δυνατότητες του συστήματος και να δίνει στους χρήστες την ικανότητα να διαχειρίζονται και να ανακτούν πληροφορίες για όλες τις υπηρεσίες της εταιρείας για το FleetBroadband.


Η υπηρεσία “οnline-Manager” παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα:
– να ενεργοποιεί, να απενεργοποιεί και να πραγματοποιεί αλλαγές στην κάρτα SIM και στις υπηρεσίες του συστήματος,
– να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την κάρτα SIM (όπως ICCID, IMSI, status, κ.λπ.),
– να αναστέλλει και να επαναφέρει σε λειτουργία (suspend/resume) την κάρτα SIM,
– να ελέγχει το κόστος χρησιμοποιώντας την υπηρεσία “usage monitoring and control”,
– να παρακολουθεί την κίνηση της κάρτας SIM και να εξάγει report σε excel αρχεία,
– να κάνει αλλαγές μεταξύ των πακέτων της Otesat-Maritel, τα οποία ξεκινάνε από 25ΜΒ και συμβόλαια 12, 24 και 36 μηνών κ.α..


Το φιλικό λειτουργικό περιβάλλον του “οnline-Manager” επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται εύκολα τις κάρτες SIM και τις υπηρεσίες τους.


Ασφαλής πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω SSL και κρυπτογράφησης
Θεωρώντας την προστασία των δεδομένων και την ασφάλεια ζήτημα ύψιστης προτεραιότητας, η Otesat-Maritel παρέχει προστασία από αλλοίωση των δεδομένων μέσω του SSL (Secure Sockets Layer) πρωτόκολλου επικοινωνίας, το οποίο αποτελεί παγκόσμιο πρότυπο για ασφαλείς ηλεκτρονικές συναλλαγές. Εκτός από την κρυπτογράφηση, το πρωτόκολλο SSL διασφαλίζει την αυθεντικότητα της επικοινωνίας μεταξύ του χρήστη και του Web Server της εταιρείας ανά πάσα στιγμή και καθιστά την υποκλοπή ευαίσθητων πληροφοριών σχεδόν αδύνατη.


Επιπλέον, ανάλογα με τις εταιρικές ανάγκες, υπάρχουν τρία επίπεδα πρόσβασης χρήστη:
– Πρώτο επίπεδο – View only (οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα μόνο να βλέπουν πληροφορίες)
– Δεύτερο επίπεδο – Mid access (οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν πληροφορίες και να ζητούν μέσω ηλεκτρονικής φόρμας ενεργοποίηση / αλλαγή / απενεργοποίηση της κάρτας SIM και των υπηρεσιών)
– Τρίτο επίπεδο – Full access (οι χρήστες έχουν πλήρη online πρόσβαση σε όλες τις εφαρμογές της υπηρεσίας)