Επένδυση ύψους 15 εκατ. ευρώ προωθεί στην ελληνική αγορά η DSGI Ελλάδας, που διαχειρίζεται τις αλυσίδες Κωτσόβολος και Electroworld.


electroworldΕπένδυση ύψους 15 εκατ. ευρώ προωθεί στην ελληνική αγορά η DSGI Ελλάδας, που διαχειρίζεται τις αλυσίδες Κωτσόβολος και Electroworld. Όπως ενημέρωσε χθες η διοίκηση του ομίλου, μέρος της εν λόγω επένδυσης αφορά στη μάρκα Electroworld, για την οποία ξεκινά μια νέα ψηφιακή εποχή, καθώς η εταιρεία μετατρέπεται σε ένα αποκλειστικά ψηφιακό brand με τεράστια προοπτική ανάπτυξης.


Στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος τα τέσσερα καταστήματα Electroworld (Βουλιαγμένης, Συγγρού, Κηφισίας, Πεντέλης) μετατρέπονται σε υπερσύγχρονα καταστήματα της αλυσίδας Κωτσόβολος. Σημειώνεται δε, ότι τα 3 τελευταία καταστήματα θα αποτελούν «ναυαρχίδες» της αλυσίδας, με σημαντικές επενδύσεις και θα ανοίξουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ενδυναμώνοντας σημαντικά τη θέση της Κωτσόβολος σε αυτές τις περιοχές.


Όπως επεσήμανε η διοίκηση, στη νέα τους μορφή τα καταστήματα αυτά θα συγκαταλέγονται μεταξύ των καλύτερων καταστημάτων της Dixons στην Ευρώπη. «Φιλοδοξία μας είναι να αναδείξουμε το Electroworld online στο Νο1 ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα και να εξασφαλίσουμε νέες δυναμικές συνθήκες συνεχούς ανάπτυξης και κερδοφορίας για την Κωτσόβολος», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της DSGI Ελλάδας Chris Matthews.


Στο πλαίσιο του ίδιου επενδυτικού προγράμματος, η Dixons έχει ήδη προχωρήσει στη μετατροπή εννέα καταστημάτων Κωτσόβολος σε υπερσύγχρονα καταστήματα, ακολουθώντας το μοντέλο του επιτυχημένου καταστήματος στο εμπορικό πάρκο του Διεθνούς Αερολιμένα. Ο όμιλος DSGI Ελλάδας για το έτος 2009/2010 κατέγραψε συνολικές πωλήσεις 456,3 εκατ. ευρώ, έναντι 484,104 εκατ. ευρώ στο έτος 2008/2009, κάμψη της τάξης του 5,7%.