Μια νέα υπηρεσία, η «Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού», είναι διαθέσιμη από σήμερα στο ηλεκτρονικό κατάστημα του ΟΤΕ, το oteshop.gr.
Η παραπάνω δυνατότητα έρχεται να προστεθεί στην υπηρεσία «My e-Bill», που λειτουργεί με επιτυχία εδώ και ενάμισι περίπου χρόνο. Οι υπηρεσίες «My e-Bill» και «Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού» καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες: Η «Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού» προσφέρει ταχύτητα και ευκολία στην πληρωμή του λογαριασμού, αφού δεν χρειάζεται έγγραφή, αλλά η μόνη διαθέσιμη πληροφορία είναι το ποσό πληρωμής και η ημερομηνία λήξης, ενώ με την υπηρεσία «My e-Bill», οι πελάτες έχουν πλήρη έλεγχο του λογαριασμού τους. Μπορούν δηλ., πέρα από την on-line εξόφληση να βλέπουν την πλήρη ανάλυση του τηλεφωνικού τους λογαριασμού, στατιστικά στοιχεία για τις κλήσεις τους κ.α.
Ο ΟΤΕ στο πλαίσιο ανάπτυξης υπηρεσιών αυτόματης εξυπηρέτησης (Self Service) αναπτύσσει διαρκώς νέες υπηρεσίες, διαθέσιμες 24 ώρες το 24ωρο. Ήδη είναι διαθέσιμες:
– Υπηρεσίες Self Service μέσω φωνητικών εντολών (IVR) στο 13888:
– Πληροφορίες για τον τηλεφωνικό λογαριασμό
– Διαθεσιμότητα Conn-x, conn-x TV
– Οδηγίες Ενεργοποίησης ψηφιακών ευκολιών, SMS, Music Call κλπ.
Υπηρεσίες Self Service στο www.oteshop.gr (Ενότητα Μy e-Services):
– My e-Bill: Παρουσίαση, δωρεάν πλήρης ανάλυση τηλεφωνικού λογαριασμού & εξόφληση με χρέωση πιστωτικής κάρτας
– My e-Care: Οι πελάτες βλέπουν τις ενεργοποιημένες υπηρεσίες & τα στοιχεία της τηλεφωνικής τους σύνδεσης