Η εταιρεία μελετών Gartner τοποθέτησε τη SAS στο τεταρτημόριο των ηγετών του Μagic Quadrant.


SAS2H συγκεκριμένη διάκριση τοποθετεί τη SAS ανάμεσα στους προμηθευτές οι οποίοι, σύμφωνα με την Gartner, “υπερτερούν στην συνολική απόδοση διαχείρισης των εκστρατειών τόσο σε βασικό όσο και σε εξελιγμένο επίπεδο, καθώς και στην ολοκλήρωση με e-marketing. Έχουν υψηλή διορατικότητα, υψηλή αγοραστική διείσδυση, ισχυρή δυναμική στην αγορά και στρατηγικό όραμα για την ανάπτυξη του τομέα της διαχείρισης των εκστρατειών.”


Η Aegon Direct Marketing Services, Inc, κορυφαία εταιρεία direct marketing στο χώρο των ασφαλειών ζωής και υγείας, χρησιμοποιεί τις λύσεις της SAS για τη βελτίωση των μάρκετινγκ προγραμμάτων της.


“Με τη λύση SAS Marketing Optimization, η ADMS αξιοποιεί τα ισχυρά, προγνωστικά analytics για να προσαρμόσει τις προωθητικές εκστρατείες και να εξασφαλίσει αυξημένη απόδοση,” σημειώνει η Angela Williams, Director of ADMS Marketing Science. “Χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο εργαλείο, μπορούμε να καθορίσουμε το κατάλληλο προϊόν, για τον κατάλληλο πελάτη, την κατάλληλη χρονική στιγμή, κάτι που αυξάνει την συνολική εμπειρία του πελάτη, βελτιώνει την ικανοποίησή του και ενισχύει την οργανωτική αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα του μάρκετινγκ της ADMS”.


H SAS επεκτείνει την παροχή λύσεων πελατειακής ευφυΐας (customer intelligence) και, κατά τους δύο τελευταίους μήνες, προσέθεσε δύο νέα προϊόντα στο συγκεκριμένο τομέα:
– Η SAS Social Media Analytics, είναι η πρώτη επιχειρηματική λύση σχεδιασμένη ειδικά για την κάλυψη των αναγκών των marketers σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, βοηθώντας τους να κατανοήσουν, να προβλέπουν και να ενεργούν με βάση τα δεδομένα των κοινωνικών δικτύων. Με δυνατότητα αρχειοθέτησης και ανάλυσης συζητήσεων, σε χρονικό βάθος μεγαλύτερο των δύο ετών, στα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter, το YouTube, φόρουμ συζητήσεων, blogs κ.ά., το νέο on-demand λογισμικό της SAS δείχνει στους marketers πώς αισθάνονται οι άνθρωποι σχετικά με τα προϊόντα ή τα εμπορικά τους σήματα, ποιος τους επηρεάζει και πώς οι συζητήσεις στα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Με τη σειρά τους οι marketers μπορούν άμεσα να δώσουν απαντήσεις σε θέματα που αφορούν στη στρατηγική της επωνυμίας, στην προώθηση στα μέσα, στις δημόσιες σχέσεις και τις δραστηριότητες εξυπηρέτησης πελατών.


– Η λύση SAS Customer Analytics Link συνδυάζει τα βραβευμένα analytics της SAS (συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας ανάλυσης κοινωνικών δικτύων), απεικόνιση, πίνακες (dashboards) και αναφορές, επιτρέποντας στους marketers να αναπτύξουν, άγνωστες μέχρι πρότινος, διασυνδέσεις μεταξύ ηγετών, οπαδών και άλλων στα κοινωνικά δίκτυα, έτσι ώστε να βελτιώσουν τη στόχευση της καμπάνιας και την αντίδραση της απόκρισης.
Η SAS Customer Intelligence αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη σουίτα ενοποιημένων επιχειρηματικών λύσεων στο χώρο του μάρκετινγκ που υπάρχει σήμερα διαθέσιμη στην αγορά και περιλαμβάνει τις λύσεις: SAS Customer Experience Analytics, SAS Digital Marketing, SAS Marketing Automation, SAS Marketing Optimization και SAS Real-Time Decision Manager.