Οι Ιρλανδικοί Παραολυμπιακοί Αγώνες, που ολοκληρώθηκαν πρόσφατα, έγιναν η πρώτη διοργάνωση Παραολυμπιακών Αγώνων που χρησιμοποίησε mobile marketing.


568x300_paralympics_nΧρησιμοποιώντας την τεχνολογία του bluetooth, οι διοργανωτές έστελναν το πρόγραμμα των αγώνων στα κινητά των επισκεπτών, το οποίο περιείχε επίσης πληροφορίες για όλα τα αθλήματα και τα γήπεδα στα οποία διεξάγονταν οι αγώνες, καθώς και τουριστικές πληροφορίες για τοπικά σημεία ενδιαφέροντος.


Η Bluezone Media, ο τοπικός αντιπρόσωπος και μεταπωλητής του Bluevibe, ανέπτυξε μία ειδική εφαρμογή για κινητά, με το Πρόγραμμα των Αγώνων, η οποία λειτουργεί σαν ένα mini-website και περιείχε πάνω από 25 σελίδες με πληροφορίες για τους αγώνες
και τα γήπεδα του Λίμερικ, στην Ιρλανδία.


Πάνω από 500 θεατές κατέβασαν την εφαρμογή στο κινητό τους. Η Bluezone Media και η Bluevibe παρείχαν τις υπηρεσίες
τους και τον απαραίτητο εξοπλισμό δωρεάν προς τους οργανωτές.