Η Amadeus ανακοίνωσε απόδοση ρεκόρ του Τμήματος Airline IT και στρατηγικής για το 2010.


Amadeus HellasΤο τμήμα Airline ΙΤ της Amadeus κατέγραψε μια έντονη κινητικότητα στην υιοθέτηση της σουίτας Altea, της κυριότερης λύσης της, η οποία δίνει τη δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες να διαχειρίζονται απρόσκοπτα την εξυπηρέτηση των πελατών τους, από τα ψώνια τους έως τις διαδικασίες check-in.


Κατά το 2009, το κέντρο δεδομένων της Amadeus επεξεργάστηκε 238 εκ. επιβάτες που ταξίδεψαν με αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν την Altea, καταγράφοντας αύξηση 23% από τον προηγούμενο χρόνο, ποσοστό που αντιπροσωπεύει το 11% της παγκόσμιας εναέριας κυκλοφορίας.


Από τον Ιανουάριο του 2009, η Amadeus έχει πραγματοποιήσει μεταβάσεις σε ένα ή περισσότερα στοιχεία της πλατφόρμας Altea CMS για 31 αεροπορικές εταιρείες, ενώ έχει υπογράψει συμβόλαιο με ακόμα 30 αεροπορικές εταιρείες. Τους τελευταίους μήνες, η Aegean Airlines και η TAM έφτασαν το 100% λειτουργικότητας της Altea CMS, πραγματοποιώντας έτσι ρεκόρ στον χρόνο μετάβασης.


Η Spanair έκανε μετάβαση του συστήματος ελέγχου αναχωρήσεων στην πλατφόρμα Star Alliance Common IT και έτσι ολοκλήρωσε την υιοθέτηση της κοινής κεντροποιημένης πλατφόρμας που δημιουργήθηκε από την Amadeus ειδικά για τα μέλη της συμμαχίας Star Alliance.


Οι μεταβάσεις στην Amadeus συνεχίζουν να αυξάνονται, με ποσοστό 77% των χρηστών της Altea να χρησιμοποιούν το Altea Reservation και Inventory. Περίπου 22 αεροπορικές εταιρείες έχουν πραγματοποιήσει την μετάβαση στο τελευταίο κομμάτι της σουίτας, το Altéa Departure Control System (DCS), που παρουσιάστηκε το 2007. Οι μεταβάσεις στο Σύστημα DCS θα συνεχίσουν να αποτελούν ένα σημαντικό σημείο και για όλο το 2010, καθώς περισσότερα από 20 έργα βρίσκονται σε εξέλιξη.


Ο Όμιλος Airline Global Services, ο οποίος βασίζεται στην 20ετή εμπειρία της Amadeus για την παροχή τεχνολογικών υπηρεσιών σε αεροπορικές εταιρείες, έχει ως σήμερα αναλάβει συμβουλευτικά έργα και έργα ενοποίησης συστημάτων για πάνω από 50 αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Finnair και Icelandair το 2009.


Η Amadeus συνεχίζει να επικεντρώνεται στην καινοτομία και την περαιτέρω ανάπτυξη των τεχνολογικών επιχειρηματικών διαδικασιών. Εκτός των συστημάτων ελέγχου αναχωρήσεων, η Amadeus έχει επενδύσει σε συμπληρωματικές λύσεις για την βελτίωση της τεχνολογίας αεροδρομίων και παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες αεροδρομίων. Το αεροδρόμιο Côte d’Azur της Νίκαιας, η Air France, η Amadeus και το IER συνεργάστηκαν για να παρουσιάσουν πιλοτικά ένα νέο mobile boarding pass βασισμένο στην τεχνολογία Near Field Communication (NFC).


Το τμήμα er-commerce της Amadeus επίσης συνέχισε να αποτελεί επίσης τομέα ανάπτυξης. Το 2009, η Amadeus εγκαινίασε το Affinity Shopper, μια λύση αναζήτησης για τις ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών, για την οποία η εταιρεία βραβεύτηκε με το PhoCusWright Travel Innovation Summit Award. Μέσω της λύσης αυτής, οι πελάτες μπορούν να εξερευνήσουν και να επιλέξουν το ταξίδι τους βάση της επιθυμητής εμπειρίας διακοπών, επιτρέποντάς τους να κάνουν ερωτήσεις ανοιχτού τύπου όπως “που μπορώ να πάω, τι μπορώ να κάνω, για το ποσό που μπορώ να ξοδέψω;”. Τα έσοδα από τις λύσεις e-commerce της Amadeus έφτασαν περίπου τα 10 δις ευρώ για τις αεροπορικές εταιρείες κατά το 2009.