Ζωή είναι να μοιράζεσαι, το νέο κεντρικό σλόγκαν του γερμανικού κολοσσού

deutsche-telecomΤην δική της… κοσμοθεωρία αναλύει η Deutsche Telecom, που υποστηρίζει πως: “Ζωή είναι να μοιράζεσαι”.

Αυτό είναι το νέο κεντρικό σλόγκαν του γερμανικού κολοσσού, το οποία σταδιακά θα αρχίσει να κάνει την εμφάνιση του σε όλες τις εταιρείες του οργανισμού.

Το νέο μήνυμα θα συνδυάζεται με τα τρία εμπορικά σήματα της DT τα οποία είναι T-Home, T-Mobile και T-Systems.

Το πρώτο αναφέρεται σε υπηρεσίες που σχετίζονται με το σπίτι, το δεύτερο σε υπηρεσίες εν κινήσει και το τρίτο για εταιρικούς πελάτες.