Το λανσάρισμα της νέας εφαρμογής της Apple, iAd, για τη διαχείριση διαφημιστικών καταχωρίσεων, φέρεται να θορύβησε την Google, η οποία φοβάται μήπως χάσει την κυριαρχία της.


iadΜέσω αυτής της εφαρμογής -η οποία πέραν του iPhone μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε iPod touch και iPad- η Apple θα μπορεί να διαχειρίζεται διαφημιστικές καταχωρίσεις μέσω κινητών τηλεφώνων.


Αυτό σημαίνει ότι η Apple θα μπορεί με τη χρήση του iAd να αυξήσει τα έσοδά της αλλά και να θέσει εν αμφιβόλω την απόλυτη κυριαρχία της Google στον κλάδο.