Η ComScore έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία επισκεψιμότητας και χρήσης των μηχανών αναζήτησης για το μήνα Μάρτιο, για τις ΗΠΑ.


bing-google-yahooΟ συνολικός όγκος αναζητήσεων για το συγκεκριμένο διάστημα αυξήθηκε κατά 7,6%, μειωμένος σε σχέση με την αύξηση 10,4% που είχε σημειωθεί τον Φεβρουάριο. Επιπλέον, η συνολική ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του έτους μειώθηκε σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2009, από 15,8% σε 10,1%.


Το σημαντικότερο στοιχείο όμως που προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία της ComScore, είναι ότι το εγχώριο μερίδιο αγοράς της Google μειώθηκε από 65,5% τον Φεβρουάριο, σε 65,1% τον Μάρτιο, παρά την αύξηση του συνόλου των αναζητήσεων της Google συνεχίζει να αυξάνεται με διψήφιους ρυθμούς.


Επόμενο ήταν λοιπόν, το χαμένο μερίδιο αγοράς της Google να μεταφερθεί στους δύο κύριως ανταγωνιστές, Bing και Yahoo. Η μεν πρώτη είδε το μερίδιο αγοράς της να αυξάνεται από 11,5% τον Φεβρουάριο σε 11,7% τον Μάρτιο, ενώ η δεύτερη κέρδισε 0,1% την ίδια περίοδο, φτάνοντας το 16,9%.


Από τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης, το δίκτυο Ask αύξησε το μερίδιο αγοράς του σε 3,8%, από 3,7% τον Φεβρουάριο, ενώ μηχανή αναζήτησης της AOL παρέμεινε σταθερή στο 2,5%.