H SAS παρουσίασε τα SAS Text Analytics, μια σουίτα λύσεων που αυτοματοποιεί τη χρονοβόρα διαδικασία ανάγνωσης μεμονωμένων εγγράφων και χειροκίνητης εξαγωγής χρήσιμων πληροφοριών.


sasΟι οργανισμοί νιώθουν ολοένα και πιο έντονα την ανάγκη δυναμικών εργαλείων για τη διαχείριση των δεδομένων που πολλαπλασιάζονται από κοινωνικά δίκτυα, τηλεφωνικά κέντρα, έρευνες πελατών, φόρμες αιτημάτων και επιστροφές πωλήσεων. Τα βραβευμένα analytics της SAS αντλούν, ερμηνεύουν και δομούν τις πληροφορίες, έτσι ώστε να αποκαλύψουν πρότυπα, συναισθήματα και σχέσεις, για να βελτιώσουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.


Η σουίτα SAS Text Analytics αξιοποιεί την ισχύ και την εξειδίκευση των τεχνολογιών της Teragram, εταιρείας που αποκτήθηκε το 2008, προσφέροντας τις ακόλουθες λύσεις:
– SAS Enterprise Content Categorization: μια λύση που εφαρμόζει επεξεργασία φυσικής γλώσσας και εξελιγμένες γλωσσολογικές τεχνικές για την αυτόματη κατηγοριοποίηση πολυγλωσσικού περιεχομένου. Αναλύει περιεχόμενο για οντότητες, γεγονότα και εκδηλώσεις για να δημιουργήσει μετα-δεδομένα, να αναπτύξει ταξινομήσεις και να δημιουργήσει κανόνες κατηγοριών και ορισμούς ιδεών, έτσι ώστε να εφαρμόζονται σε μεγάλους όγκους εγγράφων για την ενεργοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών.
– SAS Sentiment Analysis: αναζητά και συλλέγει θετικές και αρνητικές γνώμες, αξιολογήσεις και συναισθήματα πελατών, και απόψεις από διάφορες πηγές ψηφιακού περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των blogs, tweets και Internet sites, καθώς και εσωτερικών e-mails, σημειώσεων και ερευνών από τα τηλεφωνικά κέντρα.
– SAS Text Miner: ενσωματώνει προηγμένες γλωσσολογικές τεχνικές στo SAS Enterprise Miner, τα βασική λύση data mining της SAS. Συγχωνεύοντας την ανάλυση των δομημένων δεδομένων με το αδόμητο κείμενο, είναι σε θέση να προσφέρει ουσιαστική γνώση που προκύπτει από την προγνωστική μοντελοποίηση. Η αυτοματοποίηση της χειροκίνητης αναζήτησης κειμένου, η ενσωμάτωση διαδραστικών, αναλυτικών αναφορών και η παροχή αλγορίθμων για αυστηρά προηγμένες αναλύσεις, βοηθούν τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς να αντιλαμβάνονται τις μελλοντικές τάσεις και να εκμεταλλεύονται νέες ευκαιρίες πιο αποδοτικά και με λιγότερο ρίσκο.
– SAS Ontology Management: δημιουργεί και διατηρεί συνεκτικά και συγκεντρωμένα μετα-δεδομένα σε συλλογές εγγράφων και αποθήκες κειμένων, ώστε οι μηχανές αναζήτησης και ανάκτησης πληροφοριών να είναι σε θέση να προσδιορίζουν συστηματικά κοινές έννοιες. Με αυτόν τον τρόπο παρέχει σημαντικές απαντήσεις σε περίπλοκα ζητήματα, ακόμη και όταν οι απαντήσεις δεν αναφέρονται ρητά στο κείμενο.


Οι πελάτες βασίζονται στην ανάλυση κειμένου
Επιχειρήσεις και οργανισμοί όπως οι: The Associated Press, eBay, Factiva, Forbes.com, HP, NY Times Company, Reed Business Information, Sony, Tribune Interactive, washingtonpost.com, Wolters Kluwer, η Κεντρική Τράπεζα και η Yahoo! χρησιμοποιούν λύσεις της SAS για να αναλύουν αδόμητα δεδομένα και να κατανοούν τους πελάτες, τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, τις εσωτερικές λειτουργίες και τις εφοδιαστικές αλυσίδες.


Οι λύσεις SAS Text Analytics αποτελούν τμήμα του SAS Business Analytics Framework και, ως εκ τούτου, καλύπτονται από το πιο ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών παροχής συμβουλών, εκπαίδευσης και υποστήριξης της αγοράς, εξασφαλίζοντας στους πελάτες τη μέγιστη ανταπόδοση της επένδυσής τους.