Η Omniture και το Facebook ανακοίνωσαν νέες λύσεις για online marketers που θα βελτιώνουν τη χρήση του Facebook ως εργαλείου marketing.


omniture-story-readsΑυτή η συνεργασία βασίζεται στα Facebook analytics και Facebook application analytics, που δημιούργησε η Omniture τον προηγούμενο χρόνο. Οι λύσεις marketing που «διακόπτουν» το χρήστη κατά την περιήγησή του σε κάποιο site θεωρούνται ξεπερασμένες και η αγορά αναζητεί άλλες, πιο διαδραστικές.


Αυτή η συμμαχία μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να χρησιμοποιήσουν το Facebook ως εργαλείο marketing, προκειμένου να προσεγγίσουν αποτελεσματικά τους περισσότερους από 400 εκατομμύρια χρήστες του Facebook. Επίσης, κάθε εταιρεία θα μπορεί να αξιολογήσει και να βελτιώσει την απόδοση της επένδυσής της για ενέργειες στο Facebook. Αρχικά, οι δύο εταιρείες θα δώσουν βαρύτητα στις βασικές ανάγκες των online marketers: τη δυνατότητα αυτοματοποίησης του media buying στο Facebook και πρόσβαση σε μεθόδους καταγραφής και ανάλυσης της δέσμευσης των πελατών στο Facebook.


Facebook Media Buying
Οι marketers βλέπουν την ευκαιρία δέσμευσης ενδιαφερόμενων πελατών στο Facebook και προβολής σχετικού περιεχομένου, προϊόντων και υπηρεσιών. Με αυτή τη λύση, οι πελάτες της Omniture μπορούν να αξιοποιούν το Omniture SearchCenter Plus, που αποτελεί συνδυασμό της μηχανής αναζήτησης της εταιρείας με μια νέα επιλογή για αγορά Facebook Ads. Οι πελάτες της Omniture μπορούν τώρα να καταγράφουν τα έξοδα σε διαφήμιση στο Facebook και να συγκρίνουν την αποτελεσματικότητά της με άλλα κανάλια που χρησιμοποιούν.


Facebook Analytics και Optimization
Οι marketers βλέπουν την ευκαιρία να χτίσουν και να επιβραβεύσουν την αφοσίωση των πελατών στο Facebook. Οι πελάτες της Omniture μπορούν να βοηθήσουν αυτήν την προσπάθεια με reports ειδικά σχεδιασμένα, για να γίνονται αντιληπτά κάποια στοιχεία του Facebook, όπως Facebook Pages και applications. Οι πελάτες της Omniture αξιοποιούν ήδη το Facebook και την Omniture για να χτίσουν αναγνωρισιμότητα, αφοσίωση πελατών και να αυξήσουν τα έσοδά τους.