Tο Forbes.com επέλεξε τα Omniture Test&Target και Omniture Digital με στόχο τη συνεχή βελτίωση της ικανοποίησης και της online εμπειρίας των αναγνωστών του.


forbes.com.logo“Στο Forbes, δίνουμε έμφαση στη λήψη ενημερωμένων αποφάσεων” σχολίασε ο Mike Smith, Πρόεδρος Forbes Digital. “Αποφάσεις που σχετίζονται από τον επανασχεδιασμό του Web site μέχρι και το περιεχόμενο που προσφέρουμε στους χρήστες λαμβάνονται βάσει των ελέγχων που κάνουμε και των πληροφοριών που συλλέγουμε. Με το Omniture Online Marketing Suite καταφέρνουμε να λαμβάνουμε ενημερωμένες αποφάσεις που αυξάνουν την αποτελεσματικότητα του Web site μας.”


Με την προσθήκη του Test&Target και του Omniture Digital, το Forbes.com μπορεί να αξιοποιήσει πλέον πολλαπλά χαρακτηριστικά του Omniture Online Marketing Suite. Το Forbes.com χρησιμοποιεί το Omniture SiteCatalyst για online analytics, το Omniture Insight για κατηγοριοποίηση του κοινού, το Test&Target για να ελέγχει την αποτελεσματικότητα των αλλαγών σε σχεδιασμό και χαρακτηριστικά και το Omniture Digital για τις καλύτερες επιλογές του κλάδου σε στρατηγικές υλοποίησης ελέγχων και ανάλυσης δεδομένων.


Το Omniture Test&Target είναι τμήμα της Omniture Online Marketing Suite, ένα ολοκληρωμένο portfolio εφαρμογών βελτιστοποίησης για Αύξηση Επισκεψιμότητας, Αλλαγή Επιλογής, Online Analytics και Ανάλυση Δικτύου και βασίζεται στο Open Business Analytics Platform.