Η Adobe Systems Incorporated ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της ετήσιας διεθνούς έρευνας Adobe® Scene7® σχετικά με τις τεχνολογίες για τις online επιχειρήσεις.


adobeΓια το 2010, οι επιχειρήσεις επενδύουν και προγραμματίζουν κυρίως εφαρμογές rich-media και social media καθώς σε αυτές βλέπουν τα καλύτερα αποτελέσματα σε ικανοποίηση πελατών και πωλήσεις. Οι κινητές και προσωποποιημένες εφαρμογές έχουν τη μικρότερη διείσδυση με μόλις 10% των ερωτηθέντων να έχουν υιοθετήσει ανάλογες εφαρμογές αλλά αναμένεται να παρουσιάσουν ταχύτατο ρυθμό ανάπτυξης το 2010.


Συνολικά, τα χαρακτηριστικά που θεωρήθηκαν πιο αποτελεσματικά είναι: product tours ή multi-media viewing που συνδυάζουν καθοδηγούμενη περιήγηση, φωτογραφίες, videos και animations (36 τοις εκατό), αναζήτηση με οπτικό υλικό σε χαρακτηριστικά προϊόντων, όπως μέγεθος, χρώμα και τιμή (33 τοις εκατό), σχόλια και κριτικές χρηστών (32 τοις εκατό), search landing pages (32 τοις εκατό); συγκριτικές παρουσιάσεις προϊόντων (28 τοις εκατό) και zoom (28 τοις εκατό).


Η έρευνα Adobe Scene7 2010 Εμπειρία καταναλωτών στην νέα δεκαετία περιελάμβανε 546 απαντήσεις από πωλητές λιανικής και αντιπροσώπους της Adobe, εταιρείες τεχνολογίας, Μ.Μ.Ε. και διεθνείς επιχειρήσεις που πωλούν ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών online. Οι αντιπρόσωποι αποτέλεσαν το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετεχόντων παγκοσμίως (18 τοις εκατό). Για ένα πλήρες αντίγραφο των αποτελεσμάτων της έρευνας, επισκεφθείτε www.scene7.com/survey2010.