Το ξεκίνημα της νέας χρονιάς βρίσκει τη Multirama με ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα, γεγονός που σηματοδοτεί τη νέα εποχή στην εταιρική επικοινωνία της.


multirama 2010Η νέα διαφημιστική καμπάνια για το 2010, σε συνδυασμό με την ανανέωση του λογότυπου, καταδεικνύει τη δυναμική της εταιρίας μέσα σε ένα περιβάλλον που διαρκώς εκσυγχρονίζεται και εξελίσσεται. Οι τρεις βασικοί άξονες της νέας επικοινωνίας βασίζονται στα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα καταστήματα Multirama: οικονομία, ποικιλία και εξειδίκευση.


Το ανανεωμένο λογότυπο MULTIRAMA ήδη δημοσιοποιείται επιτυχώς μέσω της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας, καθώς επίσης και μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της εταιρίας. Σημαντική αναβάθμιση, επιπλέον, προσδίδει και το νέο, πιο σύγχρονο και δυναμικό λογότυπο MULTIRAMA. H ανανεωμένη του εικόνα αποτυπώνεται και στη μετατροπή του πλήκτρου Enter σε λογότυπο MULTIRAMA, εύρημα το οποίο συνδέει το δίκτυο με την πληροφορική και πιστοποιεί την εξειδίκευσή του στην τεχνολογία.


Παράλληλα, η επιλογή της μουσική επένδυσης των νέων διαφημιστικών σποτ, το single «Τικ Τοκ» της Kesha, πιστοποιεί πως η εταιρία έχει «πιάσει» τον παλμό της εποχής, με το συγκεκριμένο τραγούδι να πραγματοποιεί ρεκόρ ραδιοφωνικών μεταδόσεων μέσα σε μια εβδομάδα.


Το επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει η Multirama στους καταναλωτές μέσω του δικτύου καταστημάτων της εταιρείας, αποτυπώνεται στη σύγχρονη εικόνα, τη δημιουργική δράση, τη χιουμοριστική διάθεση αλλά και τη μουσική επένδυση της νέας διαφημιστικής καμπάνιας. Τα διαφημιστικά spot «EuroΛοίμωξη» , «Όλη η Gama στα Multirama» και «Stay on Line» είναι ήδη στον αέρα και παρουσιάζουν τις ιδιαίτερα χαμηλές τιμές και τη μεγαλύτερη ποικιλία σε laptops που μπορεί να βρει ο καταναλωτής στα καταστήματα Multirama.