H Google εισάγει στοιχεία των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης στην υπηρεσία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Gmail μέσω της υπηρεσίας Buzz.


gmail_logo_stylizedΤην ώρα που κάποιοι επισκέπτες του διαδικτύου χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, όχι μόνο για να ενημερώσουν τους φίλους τους για το τι τους συμβαίνει, αλλά και για να ανταλλάξουν μηνύματα και να κάνουν ιδιωτικές συζητήσεις με έναν φίλο τους, αυτή η καινοτομία της Google θα έχει ως στόχο να αντικρούσει αυτόν τον αναδυόμενο αντίπαλο του κλασσικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Η Google μπορεί να θέσει σε εφαρμογή αυτή την αλλαγή προσθέτοντας ένα παράθυρο στην σελίδα του Gmail που θα επιτρέπει να γίνονται γνωστές σε αληθινό χρόνο οι αναρτήσεις των φίλων του χρήστη.


Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Καλιφόρνια, οι ιθύνοντες της Google ανακοίνωσαν ένα νέο προϊόν, το Google Buzz, που περιλαμβάνει στοιχεία από κοινωνικά δίκτυοα όπως το Facebook, MySpace και το Twitter, δημιουργώντας μια εντελώς νέα υπηρεσία.


Το Buzz, που βασίζεται στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Gmail της εταιρείας, επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται πληροφορίες, φωτογραφίες και βίντεο μεταξύ τους, καθώς και να βλέπουν τι συμβαίνει γύρω τους μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο.
Αργότερα, το νέο παράθυρο που θα προστεθεί στο Gmail μπορεί να επιτρέπει την άμεση πρόσβαση σε φωτογραφίες και βίντεο που ανεβάζουν οι χρήστες άλλων υπηρεσιών της Google, όπως το YouTube.


Το Buzz θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μοιράζονται πληροφορίες με εκείνους που υπάρχουν ήδη στη λίστα επαφών του Gmail, ενώ θα μπορούν να μοιράζονται και πληροφορίες ένας προς έναν χωρίς να ενημερώνεται όλη η λίστα επαφών. Ελπίδα της εταιρείας είναι ότι θα πείσει τους 150 εκατομμύρια χρήστες του Gmail να χρησιμοποιήσουν τη νέα υπηρεσία, κάτι που αυτόματα θα φέρει το Buzz στη δεύτερη θέση των κοινωνικών δικτύων από πλευρά αριθμού χρηστών, ξεπερνώντας ακόμη και το MySpace.