Η Online καμπάνια της KLM “Bad day ?… It’s time to travel!”, από την ομάδα interactive marketing της Forthnet, ξεφεύγει από τα σύνορα της Ελλάδας.


forthnet_KLM_1Συγκεκριμένα, μετά από τη μεγάλη απήχηση που είχε η καμπάνια στο ελληνικό κοινό, η KLM Royal Dutch Airlines ανέθεσε στη Forthnet την υλοποίησή της σε Ουγγαρία, Πολωνία, Σλοβακία, Τσεχία, Ρουμανία και Κύπρο, με την προσαρμογή και μετάφραση όλου του δημιουργικού υλικού ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε αγοράς.


Η καμπάνια “Bad day?… It’s time to travel!” που απέσπασε 4 βραβεία Ermis σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες της ενότητας Web, συνδυάζει το χιούμορ και την cult αισθητική του βωβού κινηματογράφου, έχοντας ως πρωταγωνιστή έναν… ατζαμή τύπο που θέλει επειγόντως να ξεφύγει από τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Τι καλύτερο λοιπόν από ένα ταξίδι…με τα φτερά της KLM.