Αύξηση της δαπάνης για προωθητικές ενέργειες στα social media, τα e-mail και άλλα μη-παραδοσιακά κανάλια καταγράφει η έρευνα της Econsultancy.


social-media-landscapeΗ μελέτη σε 1.000 στελέχη διαφημιστικών εταιρειών έδειξε ότι 54% σκοπεύουν να αυξήσουν τη δαπάνη σε email marketing και 66% στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, αν και 80% των ερωτηθέντων αναγνώρισαν τη δυσκολία παρακολούθησης της απόδοσης της επένδυσης.


Επιπλέον, η μελέτη έδειξε ότι η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στα social media τα καθιστά το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κανάλι marketing. Εκπρόσωπος της εταιρείας επεσήμανε ότι «οι προωθητικές ενέργειες στα social media είναι μία περιοχή στην οποία θα επενδύσουν οι περισσότερες εταιρείες στη διάρκεια του 2010, αν και κάποιοι άλλοι τομείς, όπως οι μηχανές αναζήτησης θα παραμείνουν στάσιμες».


Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι 51% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι σκοπεύουν αν ενισχύσουν τις προωθητικές ενέργειες στα κινητά τηλέφωνα και άλλες φορητές πλατφόρμες.