Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία πληροφορικής επιθυμεί να δώσει έμφαση στην αξία των προϊόντων της και να ενισχύσει την αναγνώριση του brand

fujitsu siemens logoΠιο ψηλά ανεβάζει τον πήχη η Fujitsu Siemens Computers στην αγορά των υπολογιστών με τη νέα σχεδιαστική της προσέγγιση, κάνοντας τη διαφορά στα προϊόντα της. Η εταιρεία πληροφορικής αποφάσισε να ενσωματώσει τη διαδικασία σχεδίασης σε όλες τις φάσεις των προϊόντων. Η εξωτερική εμφάνιση, αλλά και το εσωτερικό αποτέλεσε θέμα για τους σχεδιαστές της εταιρείας, οι οποίοι στοχεύουν στην πρωτοπορία, στην ευκολία στη χρήση, αλλά και στην επεξεργαστική ισχύ.

«Η σχεδίαση δεν αποτελεί για εμάς απλά μία περαστική μόδα, αλλά μία μακρόχρονη στρατηγική επένδυση στο brand» είπε η κα Barbara Schaedler, Chief Marketing Officer της Fujitsu Siemens Computers.

Η εταιρεία ανέπτυξε την νέα σχεδιαστική προσέγγιση βάση μελέτης και ανάλυσης που διήρκησε δύο χρόνια. Η σχεδιαστική προσέγγιση είναι δεσμευτική και θα ισχύει για όλα τα καταναλωτικά και επαγγελματικά προϊόντα της εταιρείας στο μέλλον. Οι σχεδιαστές, οι μηχανικοί, οι product managers και οι ειδικοί του μάρκετινγκ ένωσαν τις δυνάμεις τους για την εξεύρεση της ιδανικής λύσης, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τις απόψεις των πελατών. Οι διάσημοι σύμβουλοι σχεδίασης και καινοτομίας IDEO ήταν σύμμαχοι της ομάδας στην προσπάθεια αυτή.

Η Fujitsu Siemens είναι η πρώτη κατασκευάστρια εταιρεία πληροφορικής στην Ευρώπη που καθορίζει ενιαία σχεδιαστική προσέγγιση για όλες τις προϊοντικές της γραμμές. Για παράδειγμα, οι σχεδιαστικές κατευθυντήριες γραμμές ορίζουν ότι όλες οι εργασίες του χρήστη στο σύστημα υλοποιούνται στο μαύρο τμήμα της συσκευής, όπως η χρήση των θυρών και των αναγνωστών καρτών, οι οποίες βρίσκονται στο μπροστινό μέρος του προϊόντος είτε αυτό είναι PC είτε notebook; το ίδιο ισχύει για το mouse και το USB stick. Τα εύκολα στη χρήση και πρόσβαση χαρακτηριστικά ισχύουν και στα entry-level μοντέλα.

«Αναπτύσσοντας το εξωτερικό από το εσωτερικό» αποτελεί την ιδεολογία πίσω από τη σχεδιαστική προσέγγιση, για την οποία 1.200 πελάτες ερωτήθηκαν σε μία εκτενή έρευνα. Η καθαρή και χαρακτηριστική σχεδίαση διασφαλίζει ότι ο χρήστης απολαμβάνει τη χρήση του υπολογιστή του και των περιφερειακών. Είτε φορητός είτε σταθερός, στο χώρο εργασίας ή στο σπίτι, χρήστης του διαδικτύου ή της υψηλής υπολογιστικής ισχύος, οι χρήστες αναζητούν υπολογιστές που να μπορούν να απολαμβάνουν και να μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να στήσουν την επικοινωνιακή τους υποδομή. Για αυτό το λόγο οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί εργάστηκαν από κοινού για την ανάπτυξη ενός concept που θα αναδείξει τις κορυφαίες πρωτοποριακές τεχνολογίες. Πλήκτρα συντόμευσης που αναβοσβήνουν και επίπεδο πληκτρολόγιο προτρέπουν σε λεπτούς χειρισμούς. Προεπιλεγμένα πλήκτρα εφαρμογών παρέχουν γρήγορη πρόσβαση σε μεγάλο αριθμό εφαρμογών, όπως εκείνες των multimedia. Τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά των συσκευών είναι άμεσα ορατά.

Η Fujitsu Siemens Computers θα λανσάρει τρεις προϊοντικές σειρές εναρμονισμένες με τη νέα σχεδίαση:

Ø Τα AMILO είναι η ονομασία των καταναλωτικών προϊόντων με έντονη αντίθεση χρωμάτων στο άσπρο-μαύρο και κορυφαίο χαρακτηριστικό την εκλεπτυσμένη λειτουργικότητα. Το κομψό μικρό αξεσουάρ GraphicBooster μεταμορφώνει το έξτρα ελαφρύ AMILO Sa 3650 σε σύστημα κορυφαίων γραφικών. Όλα τα μοντέλα έχουν μία λαμπερή και στιλπνή λευκή επιφάνεια με μαύρες διαχωριστικές γραμμές, δίνοντας ένα όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα.

Ø Οι SCENICVIEW, ESPRIMO Mobile, ESPRIMO και CELSIUS αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά τους εντός ενός επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Με το κλασικό περίβλημα στα χρώματα του ανθρακίτη, οι συγκεκριμένες συσκευές εκπέμπουν αξιοπιστία, ασφάλεια και ευρωστία. Είτε στέλεχος επιχειρήσεων είτε μηχανικός, είτε άνδρας είτε γυναίκα, οι φορητές συσκευές αποτελούν τον ιδανικό σύντροφο στις επαγγελματικές συναντήσεις σας, ενώ τα σταθερά συστήματα είναι οι ιδανικοί συνεργάτες στο εργασιακό περιβάλλον.

Ø Οι PRIMERGY αποτελούν τα συστήματα που υποστηρίζουν με τον καλύτερο τρόπο τα data center. Οι γκρι-μαύροι server δημιουργούν μία σθεναρή εντύπωση, ενώ εξασφαλίζουν ασφάλεια και υψηλή διαθεσιμότητα, προστατεύοντας τα δεδομένα. (διαθέσιμοι από το πρώτο τρίμηνο του 2009)

Η συνεκτικότητα της σχεδίασης επιτρέπει ένα υψηλό επίπεδο τυποποίησης αλλά και ατομικότητας. Συγκεκριμένα προϊόντα και μοντέλα, προσαρμοσμένα να ταιριάζουν σε ειδικές κατηγορίες πελατών θα κάνουν την εμφάνιση τους σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι αξιολογήσεις πελατών έχουν δείξει ότι η σχεδίαση διασφαλίζει την αναγνώριση του brand σε μεγάλο βαθμό: ένα 80 τοις εκατό κατηγοριοποιούν τα προϊόντα ότι ανήκουν στη Fujitsu Siemens Computers.