Η Aventurine Α.Ε. παρουσίασε για πρώτη φορά στους Έλληνες δημοσιογράφους το Darkfall, το μεγαλύτερο ελληνικό video game, το οποίο κυκλοφορεί αυτή την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου.


Darkfall 15-12_aaiµny2Η παρουσίαση έλαβε χώρα στις νέες εγκαταστάσεις της Aventurine Α.Ε., στο Μαρούσι. Στους εκπροσώπους τους τύπου μίλησαν οι Τάσος Φλάμπουρας (παραγωγός του παιχνιδιού), καθώς και οι Γιάννης Παναγιωτόπουλος (Game Support) και Βαγγέλης Καλαϊτζής (Game Support).


Η εξέλιξη του Darkfall
Ο Τάσος Φλάμπουρας, αντιπρόεδρος της Aventurine Α.Ε., άρχισε την ομιλία του αναφέροντας την ιστορία του Darkfall, η οποία ξεκίνησε το 2001 από την Νορβηγία. Έκανε επίσης λόγο για την εξέλιξη της Aventurine, η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί το 2003 στην Ελλάδα με 19 άτομα. Σήμερα έχει σχεδόν διπλασιαστεί και συνεχίζει να εξελίσσεται, ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς.


darkfall40Κατά την διάρκεια της παρουσίασης έγινε λόγος και για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Darkfall σε σχέση με άλλα MMORPG, τα οποία είναι και πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα. Αναφέρθηκαν, μεταξύ άλλων, η υψηλή τεχνητή νοημοσύνη των εχθρών, οι κινήσεις των χαρακτήρων σε πραγματικό χρόνο, το τεράστιο μέγεθος του κόσμου και οι μεγάλες μάχες με χιλιάδες χρήστες ταυτόχρονα, σε μία περιοχή και χωρίς πτώσεις στο frame rate.


Κυκλοφορία και expansion
Όσο για την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία του Darkfall Online στις 18 Δεκεμβρίου, ο Τάσος Φλάμπουρας δήλωσε «Για την πρώτη αυτή κυκλοφορία επιλέξαμε την Ελλάδα, γιατί το παιχνίδι είναι ελληνικό και έπρεπε να ξεκινήσει από εδώ. Κυκλοφορεί όμως ήδη online σε 120 χώρες και σύντομα θα επεκταθεί και σε αυτές».


darkfall23Μαζί με την retail κυκλοφορία του παιχνιδιού, είναι διαθέσιμο και το expansion με τίτλο “Conquer the Seas”, το οποίο παρέχεται δωρεάν σε όλους τους χρήστες. Αφού ένας χρήστης αγοράσει και εγκαταστήσει το Darkfall, το expansion (μεγέθους 950MB) θα εγκατασταθεί αυτομάτως στον υπολογιστή του. Το “Conquer the Seas” παρέχει μια σειρά από σημαντικές διορθώσεις, οι οποίες θα βοηθήσουν τόσο τους νέους χρήστες να εξοικειωθούν με τον χειρισμό του, όσο και τους παλιούς χρήστες που συμμετέχουν ήδη σε Clans, να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες πραγματοποιώντας ναυμαχίες με άλλους χρήστες ή πολεμώντας με μυθικά τέρατα.


Για το θέμα της μελλοντικής υποστήριξης του Darkfall, ο κ. Φλάμπουρας τόνισε ότι «Κρατάμε την ίδια προγραμματιστική ομάδα και συνεχώς την αναβαθμίζουμε. Η φιλοσοφία μας είναι να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε το Darkfall και μετά την κυκλοφορία του κι όχι απλά να το συντηρούμε. Στόχος μας είναι κάθε χρόνο να κυκλοφορούμε ακόμα και τρία expansions του παιχνιδιού». Πέρα από το Darkfall, η Aventurine έχει στα σχέδιά της και άλλα projects, για τα οποία θα αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες στο μέλλον.


Live παρουσίαση
Μετά την κυρίως ομιλία, τον λόγο πήραν οι Βαγγέλης Καλαϊτζής και Γιάννης Παναγιωτόπουλος, υπεύθυνοι για το Game Support του παιχνιδιού. Ο Βαγγέλης Καλαϊτζής παρουσίασε το πώς δημιουργείται ένας χαρακτήρας από το μηδέν, πώς ελέγχεται αλλά και πώς κάνει το πρώτο του quest. Ο χειρισμός του Darkfall έχει βελτιωθεί ιδιαίτερα μετά το expansion, διατηρώντας όμως πλήρως τον ρεαλισμό του.


Η κορύφωση της παρουσίασης πραγματοποιήθηκε όταν τον λόγο πήρε ο Γιάννης Παναγιωτόπουλος, δείχνοντας στους εκπροσώπους του τύπου μία επική μάχη με ένα golem (PvE). Λίγα λεπτά αργότερα, συνεργαζόμενος με τον Βαγγέλη Καλαϊτζή, πλησίασαν στη θάλασσα, χρησιμοποίησαν ένα καράβι και παρουσίασαν τους μηχανισμούς χειρισμού του. Κάθε καράβι στο Darkfall χρειάζεται μία ομάδα χρηστών για να πλεύσει. Ελέγχεται μόνο από τον καπετάνιο του (δηλαδή τον χρήστη που στέκεται στο σημείο του τιμονιού), ενώ στο κατάστρωμά του οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα κανόνια του στοχεύοντας σε εχθρικούς χαρακτήρες της επιλογής τους. Τα καράβια στο Darkfall έχουν διάφορα μεγέθη και σχήματα, διαθέτοντας μέχρι και πολλά πατώματα, αλλά και δεκάδες κανόνια.


Γνωριμία με τους προγραμματιστές
Στο τέλος της παρουσίασης, οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τους χώρους εργασίας των προγραμματιστών, να συνομιλήσουν μαζί τους και να δουν πώς αναπτύσσεται το παιχνίδι.


Το Darkfall Online θα κυκλοφορήσει σε όλη την Ελλάδα στις 18 Δεκεμβρίου, αποκλειστικά για PC. Για την ολοκλήρωση του Darkfall χρειάστηκαν έξι χρόνια, σημαντικοί οικονομικοί πόροι, μεγάλη και εξειδικευμένη τεχνική κατάρτιση και ταλέντο προγραμματιστικό, καλλιτεχνικό, δημιουργικό και επιχειρηματικό. Χρειάστηκε υπομονή και ομαδική δουλειά. Εκατομμύρια γραμμές προγραμματιστικού κώδικα, χιλιάδες τρισδιάστατα μοντέλα και δεκάδες άλλα συστήματα λειτούργησαν αρμονικά, ώστε να δημιουργηθεί ένας εικονικός και ατμοσφαιρικός κόσμος, που να φιλοξενήσει τους χρήστες του παιχνιδιού.