Η 360training.com, γνωστός προμηθευτής λύσεων συμμόρφωσης και e-learning εργατικού δυναμικού, αύξησε τα έσοδα της ανά χρήστη (revenue per visitor – RPV) κατά 351 τοις εκατό.


360trainingΠαράλληλα, ανακοινώθηκε και αύξηση της αλλαγής επιλογής των χρηστών κατά 188 τοις εκατό μέσω A/B tests στο περιεχόμενο του καταλόγου διαθέσιμων προγραμμάτων e-learning με το Omniture® Test&Target. Το Test&Target βοήθησε επίσης την εταιρεία να προσδιορίσει την καταλληλότερη τιμή για κάποια από τα προσφερόμενα προγράμματα e-learning.


Η 360training είναι υπεύθυνη για πολλές ιστοσελίδες B2C Web σε τομείς όπως η εκπαίδευση σε θέματα real estate, περιβαλλοντικής ασφάλειας, ασφάλειας αλκοολούχων ποτών και τροφίμων. Η κάθε ιστοσελίδα έχει στόχο να βοηθάει τους επισκέπτες να βρίσκουν το πιο κατάλληλο υλικό e-learning με τα λιγότερα δυνατά clicks. Φιλοδοξία της 360training ήταν να υπάρχει μετακίνηση των χρηστών μεταξύ των επιμέρους ιστοσελίδων, αλλά δεν είχε κοινές μεθόδους ελέγχου και βελτιστοποίησης του περιεχομένου τους. Η 360training επέλεξε το Omniture Test&Target για να διεξάγει A/B tests σε όλες τις ιστοσελίδες και αμέσως ξεκίνησε να βλέπει σημαντικά αποτελέσματα.


Η 360training διεξήγαγε το πρώτο A/B test στον κατάλογο προγραμμάτων e-learning, μια σελίδα με μεγάλη επισκεψιμότητα που ακολουθεί συγκεκριμένη δομή και αισθητική σε όλα τα sites της εταιρείας. Με το Test&Target, η Bertone και η ομάδα της έκαναν τεστ σε δύο εκδοχές του καταλόγου και σε ένα ποσοστό των επισκεπτών. Το τεστ κατέδειξε ότι η εναλλακτική μορφή καταλόγου που έδινε βαρύτητα στα προϊόντα χαμηλότερου κόστους σημείωσε αύξηση 351 τοις εκατό στα έσοδα ανά χρήστη και 188 τοις εκατό αύξηση στο ποσοστό αλλαγής των επιλογών των χρηστών, καθώς και υψηλότερο μέσο όρο αξίας παραγγελιών από άλλες εκδοχές. Η εταιρεία εξεπλάγην από το γεγονός ότι παρόλο που οι χρήστες προτιμούν την εκδοχή καταλόγου με τις χαμηλότερες τιμές, τελικά τις προσπερνούν αναζητώντας ακριβότερα προϊόντα.


Η 360training εξέτασε επίσης εάν η μείωση των τιμών αυξάνει τους χρήστες των προϊόντων e-learning αρκετά ώστε να αξίζει. Με το Test&Target η εταιρεία παρατήρησε ότι σε μερικές περιπτώσεις κάποια προϊόντα χαμηλής τιμής διπλασίασαν τα έσοδα ανά χρήστη σε σχέση με ακριβότερα προϊόντα.


Το Omniture Test&Target είναι τμήμα της Omniture Online Marketing Suite, ένα ολοκληρωμένο portfolio εφαρμογών βελτιστοποίησης για Αύξηση Επισκεψιμότητας, Αλλαγή Επιλογής, Online Analytics και Ανάλυση Δικτύου και βασίζεται στο Open Business Analytics Platform.