Με τη συμφωνία εξαγοράς της Revolution Money, η American Express στοχεύει στην αναπτυσσόμενη αγορά των online και εναλλακτικών πληρωμών, όπου κυριαρχεί το όνομα της PayPal.


paypal_logoΗ εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεση της να αγοράσει την εταιρεία online πληρωμών που ιδρύθηκε το 2005 από τον Στιβ Κέις, έναν από τους επικεφαλής της AOL, έναντι 300 εκατομμυρίων δολαρίων. Αναλυτές εκτιμούν ότι η American Express ενδιαφέρεται περισσότερο για τις peer-to-peer υπηρεσίες της Revolution, που επιτρέπουν τις χαμηλού κόστους συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών και επιχειρήσεων.


«Η American Express στηρίζεται στην καινοτομία, στοχεύοντας στην επόμενη γενιά καταναλωτών», επεσήμανε ο Έντ Κούντζ, αναλυτής της Forrester Research. Η PayPal έχει κατορθώσει μέχρι σήμερα να κυριαρχήσει σε αυτή την αγορά, την ώρα που η Google Checkout, η υπηρεσία online πληρωμών της Google ακόμη προσπαθεί να τοποθετηθεί στην αγορά, εκτιμούν οι αναλυτές.


Η αγορά online πληρωμών αναπτύσσεται καθώς οι νεαροί σε ηλικία καταναλωτές αναζητούν πιο βολικούς τρόπους να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους χωρίς μετρητά, την ώρα που και η χρήση πιστωτικών καρτών έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση. Η Revolution θέλει να ανταγωνιστεί και τις παραδοσιακές εταιρείες πιστωτικών καρτών, διεκπεραιώνοντας τις συναλλαγές έναντι μικρότερης αμοιβής.


Η Revolution επιχειρεί στην ουσία να προσφέρει μία κάρτα που ενσωματώνει την ιδία της παραδοσιακής πιστωτικής και χρεωστικής κάρτας με τις online πληρωμές, στα πρότυπα της PayPal και της Google. Η συμφωνία θα κλείσει, κατά πάσα πιθανότητα, στις αρχές του 2010. «Νέα προϊόντα και πλατφόρμες πληρωμών εμφανίζονται συνεχώς, οπότε είναι σημαντικό να εντοπίζουμε τις πρωτοπόρες τεχνολογίες που θα μας βοηθήσουν να επεκτείνουμε την ηγετική μας θέση πέρα από τις παραδοσιακές μεθόδους πληρωμών», δήλωσε ο Κένεθ Τσενό, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της American Express.