«Φανταστικές» χαρακτήρισε τις πωλήσεις του νέου λειτουργικού συστήματος της Microsoft, Windows 7, στην Ιαπωνία, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Στιβ Μπάλμερ.


windows_7_graphicΑν και δεν έδωσε ακριβή νούμερα για τη χώρα, που είναι για τη Microsoft η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά, ο Μπάλμερ τόνισε ότι νέα χαρακτηριστικά του λειτουργικού, όπως οι μειωμένοι χρόνοι εκκίνησης ελκύουν μεγάλη μερίδα των καταναλωτών, ενώ πρόσθεσε ότι η νέα τεχνολογία στην κατασκευή και αρχιτεκτονική των υπολογιστών βοηθούν και αυτές με τη σειρά τους στην αύξηση των πωλήσειων.


«Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν λειτουργικά συστήματα, αγοράζουν υπολογιστές με λειτουργικά συστήματα ενσωματωμένα», δήλωσε ο Μπάλμερ σε παρουσίαση της εταιρείας στο Τόκιο.


Τα Windows 7 κυκλοφόρησαν στις 22 Οκτωβρίου, ως ο διάδοχος των Vista, του λειτουργικού που προκάλεσε αρκετά αρνητικά σχόλια από επιχειρήσεις και καταναλωτές. Τα Vista θεωρήθηκαν ιδιαίτερα αργά, με προβλήματα συμβατότητας με πολλά γνωστά προγράμματα και εφαρμογές, ενώ δεν ήταν λίγες οι ετειαρίες που επέλεξαν να μην αναβαθμίσουν σε Vista και να διατηρήσουν τα Windows XP.


Αναφερόμενος στη συνεργασία με τη Yahoo, ο Μπάλμερ δήλωσε ότι μπορεί να επεκταθεί σε αγορές εκτός των ΗΠΑ, όπως η Ιαπωνία, χωρίς να εξηγήσει περαιτέρω. Το portal της Yahoo στην Ιαπωνία είναι το κυρίαρχο στη χώρα, ακόμη και σε δραστηριότητες όπως οι online δημοπρασίες, που δε θεωρούνται «ισχυρό χαρτί» στις ΗΠΑ.


Οι δύο εταιρείες επεξεργάζονται τις λεπτομέρειες της συνεργασίας τους, ενώ περιμένουν τη νομοθετική έγκριση της συμφωνίας τους στις ΗΠΑ. Ο επικεφαλής της Microsoft έκανε λόγο ακόμη για την αύξηση των επενδύσεων της εταιρείας στις υπηρεσίες «cloud», στις οποίες η πλειοψηφία της αποθήκευσης των δεδομένων και η επεξεργασία των στοιχείων γίνεται Online, και όχι σε μηχανήματα, όπως υπολογιστές και κινητά τηλέφωνα.