Νέα υπηρεσία κράτησης και check-in προσφέρει η αεροπορική εταιρεία. Μεγάλη βάση δίνει στην προστασία του περιβάλλοντος

Lufthansa logoΜία σημαντική υπηρεσία προσφέρει στους πελάτες της η Lufthansa, καθώς έχουν, πλέον, την δυνατότητα να κάνουν κράτηση εισιτηρίου και check-in μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Παράλληλα, η αεροπορική εταιρεία βοηθάει και στην προστασία του περιβάλλοντος, αφού έχει φροντίσει να αντικαταστήσει σχεδόν εξ ολοκλήρου τα χάρτινα εισιτήρια με ηλεκτρονικά.

Η Lufthansa διαθέτει το 98% των εισιτηρίων της σε ηλεκτρονική μορφή εδώ και κάτι περισσότερο από έναν χρόνο. Άλλωστε, από την 1η Ιουνίου η IATA αποφάσισε ότι όλες οι εταιρείες θα πρέπει να αντικαταστήσουν τα χάρτινα εισιτήρια με ηλεκτρονικά. Αυτό το γεγονός θα οδηγήσει στην εξοικονόμηση περίπου 3 δισ. δολαρίων, ενώ θα προστατέψει περίπου 50.000 δέντρα ετησίως, τα οποία ισοδυναμούσαν με 400 εκατ. χάρτινα εισιτήρια.

Με την έναρξη της λειτουργίας της υπηρεσίας Lufthansa Mobile Systems απλοποιείται η κράτηση εισιτηρίων και το check-in, καθώς οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο προκειμένου να κάνουν κράτηση των εισιτηρίων τους, να πραγματοποιούν check in και να επιλέγουν τη θέση στην οποία επιθυμούν να ταξιδέψουν μέσω του διαδραστικού πλάνου της καμπίνας του αεροσκάφους. Επιπλέον, μπορούν να είναι πάντα ενημερωμένοι για τις ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων, να ρίχνουν μια ματιά στο πρόγραμμα της πτήσης τους ή να ελέγχουν πόσα μίλια έχουν συγκεντρώσει στο πρόγραμμα Miles and More. Όλα αυτά απαιτούν μια απλή σύνδεση μέσω της πύλης mobile.lufthansa.com

Πατώντας πάνω στην ένδειξη «πληροφορίες» οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε άλλες σχετικές με το ταξίδι τους πληροφορίες, όπως ώρες αναχωρήσεων τρένων, λεωφορείων αεροδρομίου, υπηρεσίες AirRail, ακόμη και διαθεσιμότητα δωματίων και κράτηση στα ξενοδοχεία. Άλλα στοιχεία περιλαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες που αφορούν τους κανονισμούς για τις αποσκευές και έναν πίνακα με τη θέση των ανά τον κόσμο αιθουσών αναμονής της Lufthansa και τις ώρες που είναι ανοικτές.

Το μόνο που απαιτείται για τη χρήση της πύλης είναι ένα κινητό τηλέφωνο που να διαθέτει πρόσβαση στο ίντερνετ. Μια ηλεκτρονική κράτηση εισιτηρίου απαιτεί νούμερο κάρτας Miles & More με προσωπικό PIN ή τη συμπλήρωση ενός ατομικού προφίλ (Lufthansa Profile), που γίνεται με απλά βήματα μέσω της ιστοσελίδας www.lufthansa.com

Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και ένα πρόγραμμα επίδειξης της υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας της Lufthansa, μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.lufthansa.com/mobile. Εδώ μπορείτε να ζητήσετε, να σας σταλεί χωρίς επιβάρυνση, με sms στο κινητό σας τηλέφωνο, μια σύνδεση για την δικτυακή πύλη της Lufthansa.