Η HTC Corporation αποκαλύπτει τη νέα παγκόσμια καμπάνια της, βασισμένη στο brand positioning «Quietly Brilliant». Η πρώτη καμπάνια της, «YOU», θα προβληθεί τις αμέσως επόμενες εβδομάδες σε 20 χώρες.


htcinnovation_thumb (1)H καμπάνια θα συνοδεύεται από το σλόγκαν «You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you». Το τελευταίο βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τη δέσμευση της HTC για τη δημιουργία κινητών, που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών, στην προσωπική και επαγγελματική ζωή τους.


«To brand positioning Quietly Brilliant καταφέρνει να ξεχωρίζει με σιωπηρό τρόπο, ενώ βασίζεται στην πεποίθηση ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή είναι αυτά που ζεις και όχι αυτά που περιγράφονται με λόγια», αναφέρει χαρακτηριστικά ο John Wang, chief marketing officer της HTC Corporation. «Η καμπάνια YOU ενσαρκώνει απόλυτα το «quietly brilliant», αποτελώντας τον επικοινωνιακό πυρήνα της HTC, ως εταιρία, πρωτοπόρο κατασκευαστή και συνεργάτη».


Η διαφημιστική καμπάνια «YOU» εστιάζει στη διάδοση και προβολή σε παγκόσμιο επίπεδο του οράματος της HTC, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται ο καταναλωτής (YOU) – και όχι οι συσκευές. H HTC συνεργάστηκε με τη διαφημιστική εταιρία Deutsch LA Inc., με έδρα το Los Angeles, για τη δημιουργία της καμπάνιας «YOU», που πρόκειται προβληθεί στο κοινό μέσω της τηλεόρασης, των εντύπων, της υπαίθριας διαφήμισης, αλλά και της διαφήμισης στο Διαδίκτυο. Η υπεροχή της HTC στο σχεδιασμό γίνεται διάχυτη μέσω των διαφημιστικών σποτ, τα οποία τονίζουν τη μοναδική λειτουργικότητα των smartphones της HTC.


«Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο συναισθηματικής εξάρτησης με το κινητό μας. Αν και οι περισσότερες εμπειρίες που συλλέγουμε στην καθημερινότητα μας βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση με αυτή τη συσκευή, η διαφημιστική της καμπάνια συνεχίζει να επικεντρώνεται αποκλειστικά και μόνο στην ανάδειξη των τεχνικών της χαρακτηριστικών», δηλώνει ο Eric Hirshberg, co-CEO και chief creative officer της Deutsch LA. «Όλη η φιλοσοφία σχεδιασμού της HTC είναι προσωπική. Δημιουργούν κινητά τηλέφωνα που μεταφέρουν μια μοναδική εμπειρία χρήσης, για αυτό και πιστεύουμε ότι ο τρόπος που αισθάνονται τις συσκευές τους οι τελικοί καταναλωτές σχετίζεται άμεσα με τον τρόπο που η HTC τις κατασκευάζει».


Η HTC συνεργάστηκε με τη συμβουλευτική εταιρία σχεδιασμού FigTree, με έδρα το Λονδίνο, για τη δημιουργία του brand positioning «Quietly Brilliant». Το τελευταίο εμπνεύστηκε από την παράδοση της HTC που τοποθετεί τον άνθρωπο πάντοτε στο επίκεντρο, δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα με μοναδικές ιδιότητες. Σαν κομμάτι αυτής της παράδοσης, το «Quietly Brilliant» θα προβληθεί σταδιακά με κάθε δυνατό τρόπο μέσω της HTC.


«Μερικές από τις καλύτερες ιδέες ξεκινούν από ένα πρόχειρο σχέδιο στο πίσω μέρος μιας χαρτοπετσέτας», αναφέρει ο Simon Myers, CEO της Figtree και συμπληρώνει: «Η νέα σχεδιαστική εποχή της HTC εκφράζεται μέσω αυτών των σκαριφημάτων που εκφράζουν με έναν απλό, ανθρώπινο τρόπο, όλα τα πλεονεκτήματα των συσκευών HTC».