Οι κορυφαίοι δημιουργοί παιχνιδιών στον κόσμο επιβεβαιώνουν την υποστήριξη τους προς το «Project Natal», βοηθώντας έτσι στη δημιουργία μίας νέας κατηγορίας παιχνιδιών.


project-natal-sensor-xboxΤο Xbox 360 κατάφερε με το «Project Natal», που αποτελεί έναν εντελώς καινούριο τρόπο παιχνιδιού καταργώντας το χειριστήριο, να ενθουσιάσει τις κορυφαίες εταιρείες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο. Δημιουργοί από όλο τον κόσμο έχουν ήδη «αγκαλιάσει» τη νέα τεχνολογία και ξεκίνησαν να εργάζονται σε τίτλους που θα προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες ψυχαγωγίας για όλους. Μόλις τρεις μήνες μετά την αποκάλυψη του «Project Natal» στην E3, οι ανακοινώσεις στο Tokyo Game Show επιβεβαιώνουν την ταχύτατη ανταπόκριση και υποστήριξη του κλάδου.


Στην ελίτ των εταιρειών ανάπτυξης παιχνιδιών που δουλεύουν εντατικά σε παιχνίδια που αξιοποιούν το «Project Natal», συγκαταλέγονται οι Activision Blizzard, Bethesda Softworks, CAPCOM, Disney Interactive, Electronic Arts, Konami, MTV Games, Namco Bandai, Sega, Square Enix, THQ Inc. και Ubisoft. Στο σύνολο τους, αυτές οι εταιρείες εκπροσωπούν περισσότερο από το 70% των πωλήσεων λογισμικού τρίτων για κονσόλες αυτής της γενιάς, αλλά και την πλειοψηφία των πλέον αναγνωρισμένων βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο.


Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα νέα project, που εμπνέονται από το «Project Natal», θα ανακοινωθούν στο μέλλον.
Ενισχύοντας τον ήδη υπάρχοντα ενθουσιασμό για το «Project Natal», το Xbox 360 φιλοξένησε ένα δυναμικό πάνελ στο Tokyo Game Show, αποτελούμενο από τρεις διακεκριμένους Ιάπωνες που θεωρούνται αυθεντίες στον κλάδο: τον Keiji Inafune της CAPCOM, δημιουργό των «Mega Man» και «Dead Rising», τον Toshihiro Nagoshi της Sega, δημιουργό του «Super Monkey Ball» και τον Hideo Kojima της Konami, δημιουργό της σειράς «Metal Gear Solid». Οι τρεις δημιουργοί συζήτησαν για τις δυνατότητες των νέων εκπληκτικών εμπειριών που θα μπορεί να βιώσει κανείς μέσω του «Project Natal».


Το «Project Natal», τα αποκαλυπτήρια του οποίου έγιναν για πρώτη φορά τον περασμένο Ιούνιο, είναι η κωδική ονομασία ενός εντελώς νέου τρόπου παιχνιδιού. Συνδυάζοντας μία κάμερα RGB, έναν αισθητήρα βάθους και ένα πολυδιάστατο μικρόφωνο μαζί με ειδικό λογισμικό, το «Project Natal» παρέχει στους παίκτες τη δυνατότητα να παίζουν με ένα νέο ρεαλιστικό και φιλικό τρόπο, καταρρίπτοντας τα εμπόδια που συνεπάγεται η χρήση χειριστηρίων και αξιοποιώντας τη κίνηση, ομιλία και όραση του παίχτη.
Οι εταιρείες που έλαβαν τα development kits από τη Microsoft στις αρχές του Ιουνίου αξιοποίησαν τα εγκαίνια του Tokyo Game Show για να εκφράσουν τον ενθουσιασμό τους για το «Project Natal».


Εκτός απο την ευρύτατη υποστήριξη του κλάδου, η Microsoft Game Studios εργάζεται εντατικά για να δημιουργήσει παιχνίδια που εξασφαλίζουν ποικιλία εμπειριών και καλύπτουν μία ευρεία γκάμα ψυχαγωγικών προτιμήσεων. «Το Project Natal επιτρέπει στην ομάδα σχεδιαστών μας να δημιουργήσει εμπειρίες που δεν θα ήταν δυνατές στο παρελθόν», δήλωσε ο Phil Spencer, corporate vice president, Microsoft Game Studios. «Η Microsoft Game Studios θα ηγηθεί του νέου κύματος με στόχο την υλοποίηση του Project Natal.»
Θέτοντας τα θεμέλια του αύριο με το «Project Natal», το Xbox 360 παραμένει η απόλυτη συσκευή οικιακής ψυχαγωγίας του σήμερα, προσφέροντας νέα συναρπαστικά παιχνίδια , μεταξύ αυτών τα «Halo 3: ODST», «Forza Motorsport 3», «Left 4 Dead 2».