Στις 26 Σεπτεμβρίου, η BEWISE φιλοξένησε την εκδήλωση “Be customer first, BEWISE” που υποστηρίχθηκε από την Microsoft, στο T16 στην Αθήνα.

Η εκδήλωση προσέφερε στους παρευρισκόμενους πληροφορίες για λύσεις Business Applications (bizzapps) της BEWISE και περιελάμβανε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση μεταξύ του Μενέλαου Μακρυγιάννη, CEO της BEWISE και του Νίκου Πλατή, CIO της ΚΑΥΚΑΣ. Επιπλέον, ο Γιώργος Ασπιώτης, Sr Partner Development Manager – Business Applications, Global Partner Solutions | Southeast Europe της Microsoft, πραγματοποίησε μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση σχετικά με τις δυνατότητες που παρέχουν πλέον οι λύσεις Business Applications της Microsoft (ERP, CRM, Power Platform κτλ.) με την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στη βασική λειτουργικότητά τους.

Η εκδήλωση προσέλκυσε επαγγελματίες από διάφορες βιομηχανίες που επιθυμούν να ανακαλύψουν τις τεχνολογίες αιχμής της Microsoft για Business Applications. Ωστόσο, ξεπέρασε τις απλές τεχνολογικές εξελίξεις, καθώς εμβάνθυνε στο ταξίδι ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας ΚΑΥΚΑΣ, για την οποία η BEWISE ανέλαβε την πρόκληση της εφαρμογής μιας ολοκληρωμένης λύσης Dynamics 365 CRM και παρουσίασε την επιτυχία της κατά τη διάρκεια μιας ενδιαφέρουσας συνομιλίας μεταξύ των εκπροσώπων των δύο εταιριών.

Ο Μενέλαος Μακρυγιάννης μοιράστηκε την άποψή του για τη σημασία τέτοιων γεγονότων: «Δεν πρόκειται μόνο για την τεχνολογία, αλλά για τον επαναπροσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Έχουμε δει από πρώτο χέρι πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να φέρει επανάσταση στις λειτουργίες μιας εταιρίας και να οδηγήσει στην αλματώδη ανάπτυξή της.»

Ο Νίκος Πλατής δήλωσε ότι: «Η συνεργασία με την BEWISE έχει σαν στόχο την ενίσχυση του επιχειρησιακού ψηφιακού μετασχηματισμού της ΚΑΥΚΑΣ», σημείωσε επίσης ότι «Μέσω καινοτόμων λύσεων cloud, όπως το Dynamics 365 CRM, είμαστε σε θέση να ενισχύσουμε την Εμπειρία του Πελάτη προσφέροντας παράλληλα υπηρεσίες υψηλής αξίας.»

Τέλος, ο Γιώργος Ασπιώτης δήλωσε ότι “Με μεγάλη μου χαρά συμμετείχα στο event της BEWISE όπου συζητήσαμε την δυναμική της τεχνητής νοημοσύνης αναφορικά με το Customer Experience με τη χρήση του Microsoft Dynamics 365 και των ενσωματωμένων δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης που προσφέρει η πλατφόρμα. Ευχαριστώ την BEWISE για την πρόσκληση και την ευκαιρία να επικοινωνήσω με επαγγελματίες και να μοιραστώ απόψεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσουν πιο σημαντικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες τους.”