To πρώτο βραβείο στην «Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ» απέσπασε το Δίκτυο Γερμανός για την καμπάνια «20.000.000 βόλτες, ένα προορισμός», στα “Marketing Excellence Awards”.
.
Στόχος της βραβευμένης καμπάνιας ήταν η προβολή της φιλικότητας και της προσωπικής, άμεσης εξυπηρέτησης που απολαμβάνουν οι επισκέπτες του Δικτύου, αξίες που έχουν ταυτιστεί με το brand Γερμανός. Αυτές οι αξίες οδήγησαν στη συμπλήρωση 20.000.000 επισκέψεων στα καταστήματα της αλυσίδας μέσα σε ένα χρόνο (Οκτώβριος 2007 – Σεπτέμβριος 2008).
To «20.000.000 βόλτες, ένα προορισμός» αποτέλεσε την καμπάνια που έκλεισε τον κύκλο επικοινωνίας «Με μια βόλτα…στο ΓΕΡΜΑΝΟ», και έθεσε τη βάση για τη νέα στρατηγική επικοινωνίας που ακολούθησε το Δίκτυο με το slogan «ΓΕΡΜΑΝΟΣ…και είσαι μέσα».