Με μόλις δύο μήνες να απέχουν ως την παγκόσμια κυκλοφορία του Dead Island 2, η Dambuster Studios και η Deep Silver πρόσφεραν μια διευρυμένη άποψη στο gameplay, ξεκινώντας τη δράση από τα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού στο Bel Air του Los Angeles.

Εξοπλισμένη με μια ποικιλία όπλων, καθένα από τα οποία έχει το δικό του ξεχωριστό, βάναυσο στυλ και ατέλειωτες δυνατότητες αναβάθμισης, η φόνισσα Dani συναντά Standard ζόμπι (Walkers, Shamblers, Runners), Variant (grenadier walkers) και Apex (hyper mutated ζόμπι), που έχουν διαφορετικές δυνάμεις και συμπεριφορές.

Με καταγωγή από το County Cork της Ιρλανδίας, το ξεχωριστό χαρακτηριστικό εξόντωσης της Dani – ακατάπαυστο και ταυτόχρονα ισορροπημένο – ταιριάζει καλά με ένα ευέλικτο στυλ μάχης. Η αποστολή της; Να φτάσει στο ξενοδοχείο Halperin.

Οι παίκτες θα δουν επίσης τον τρόπο με τον οποίο ο συνδυασμός των Skill Cards, των ενισχυμένων ικανοτήτων και η τροποποίηση του στυλ παιχνιδιού, βοηθούν τη Dani να σφάξει και να τεμαχίσει ζόμπι για να ανοίξει τον δρόμο της στο πρώτο κομμάτι του παιχνιδιού.

Η τεχνολογία διαμελισμού της Dambuster Studios – γνωστή ως FLESH (Fully Locational Evisceration System for Humanoids) – σημαίνει ότι το σπάσιμο κοκάλων, ο διαμελισμός των ζόμπι και το λειώσιμο της σάρκας δεν ήταν ποτέ άλλοτε τόσο διασκεδαστικό.

Ως μολυσμένος, αλλά παραδόξως άτρωτος φονέας, θα δείτε τέλος τι συμβαίνει όταν ο φονέας ενεργοποιεί το διεφθαρμένο DNA του και εφαρμόζει το Fury Mode.

 

Δείτε το trailer εδώ: https://youtu.be/wBNxvspZ0-0