Η ACS έλαβε τρία σημαντικά βραβεία, που αφορούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και τις σύγχρονες λύσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, στα φετινά e-volution Awards, τα οποία αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν καινοτόμες ιδέες, επιτεύγματα και πρωτοβουλίες σε μια πληθώρα κλάδων του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκεκριμένα:

  • Βραβείο Silver στην κατηγορία «Continuous Growth», για το ανανεωμένο ACS Mobile App. Με νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης, όπως η «e-Κλήση Courier», η ψηφιακή βοηθός, ACiStant, η ψηφιακή κάρτα ACS Member, η αλλαγή του σημείου και της ημέρας παραλαβής, η δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της αποστολής, καθώς και η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τη λειτουργία του δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας, οι πελάτες της ACS έχουν πλέον τον πλήρη έλεγχο των αποστολών τους. 
  • Βραβείο Silver στην κατηγορία «Digital Transformation», για τις ενέργειες ACS Digital Transformation Solutions. Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά σε δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού, όπως η ψηφιακή βοηθός ACiStant και η αναβάθμιση του website της, ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον πελάτη.
  • Βραβείο Bronze στην κατηγορία «Υπηρεσίες Logistics & Last Mile», για τα ACS SmartPoint Lockers, το δίκτυο «έξυπνων» θυρίδων που εξυπηρετεί τους πελάτες της ACS 24/7 σε Αττική και Θεσσαλονίκη, με δυνατότητα πληρωμής της αντικαταβολής τους στο τερματικό POS του Locker (με κάρτες Visa και Mastercard).

Η κ. Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, στον χαιρετισμό της στην εκδήλωση, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Αποτελεί ιδιαίτερη ικανοποίηση  για εμάς η αναγνώριση των προσπαθειών μας, μετά από μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για όλη την αγορά μας. Τα βραβεία που λαμβάνουμε φέτος είναι δουλειά ομαδική, από όλους τους ανθρώπους μας, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά. Στην ACS στοχεύουμε στη διαρκή μας ανάπτυξη και βελτίωση και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας, ώστε η ACS να παραμείνει αρωγός του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, κάνοντας πράξη καινοτόμες ιδέες και πρακτικές.»