Προ των πυλών της συνεργασίας φέρονται να είναι το YouTube και η Warner, καθώς θα συνάψουν συμφωνία με την οποία καλλιτέχνες «θα επιστρέψουν» στη διαδικτυακή φιλοξενία του ΥοuTube.


warneryoutubeΈπειτα από την προσέγγιση του ΥοuTube από την κινηματογραφική βιομηχανία, είναι η σειρά της βιομηχανίας της μουσικής να αντιμετωπίσει με σοβαρότητα τις προοπτικές του Διαδικτύου.


Η συμφωνία έρχεται ουσιαστικά να λύσει δικαιώματα άδειας και εκμετάλλευσης τα οποία αποτέλεσαν το πρόβλημα για την αντιδικία των δύο, τον Δεκέμβριο. Ακόμη, ωστόσο, δεν υπάρχει κάποιο διευκρινιστικό σχόλιο από την τρίτη σε μέγεθος μουσική εταιρεία.


Πηγές της αγοράς σχολιάζουν την επικείμενη συμφωνία τονίζοντας ότι οι καλλιτέχνες που διαθέτει η εταιρεία θα επανέλθουν στην κοινότητα των χρηστών που απολαμβάνει τις υπηρεσίες του ΥοuTube, την ίδια στιγμή που ο «ανταγωνισμός» (ΕΜΙ, Sony, και Vivendi) έχει ήδη ανανεώσει τις σχετικές συμφωνίες του.


r283973_1208487Με τις οικονομικές λεπτομέρειες να μην έχουν δημοσιευτεί, ο επικεφαλής της Warner Εdgar Bronfman έχει καταστήσει γνωστή την επιθυμία του για μια πιο βελτιωμένη συμφωνία με το YouTube ιδιαίτερα σε μια περίοδο που η μουσική βιομηχανία εμφανίζει κόπωση με τις πωλήσεις των CD να βρίσκονται σε «ελεύθερη πτώση»


Παράλληλα, έχει διαρρεύσει ότι η συμφωνία ανοίγει τον δρόμο για ένα καινούριο μουσικό site με το όνομα Vevo, με την Warner να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο και τις Universal και Sony να συνδράμουν ταυτόχρονα. Αναλυτές της μουσικής βιομηχανίας εξαίρουν τα διαδικτυακά μουσικά βίντεο επισημαίνοντας ότι πρόκειται ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για όσους ακούν και αναζητούν μουσική.


Το εγχείρημα του Vevo αναμένεται να δημιουργήσει μια νέα εμπειρία μουσικής περιήγησης στο Διαδίκτυο, αποτελώντας για πολλούς το αντίστοιχο του Hulu, της εταιρείας παροχής online υπηρεσιών τηλεόρασης που στηρίζεται από τους κολοσσούς της NBC, News Corp και της Walt Disney.


Ρεκόρ τηλεθέασης για το YouTube
Η παρακολούθηση online video στις ΗΠΑ έφτασε σε νέα επίπεδα ρεκόρ τον Αύγουστο, με το YouTube να διεκδικεί σημαντικό μερίδιο τηλεθέασης, σύμφωνα με έκθεση της comScore. Περισσότεροι από 161 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ παρακολούθησαν βίντεο στο Ίντερνετ τον περασμένο μήνα, με τον συνολικό αριθμό βίντεο που προβλήθηκαν να φτάνει τα 25 δισεκατομμύρια, αριθμός ρεκός.


Η ιστοσελίδες της Google παρουσίασαν περισσότερα από δέκα δισεκατομμύρια βίντεο, με το YouTube να κατέχει το συντριπτικό ποσοστό του 99%. Η εταιρεία προσέλκυσε 121,4 εκατομμύρια τηλεθεατές, καθένας εκ των οποίων παρακολούθησε κατά μέσο όρο 82 βίντεο στη διάρκεια του Αυγούστου.


Στη δεύτερη θέση, με σημαντική διαφορά, βρίσκεται η Microsoft, με 547 εκατομμύρια βίντεο και 55 εκατομμύρια χρήστες. Στην τρίτη θέση, πάντα στις ΗΠΑ, βρέθηκε η Viacom Digital και στην τέταρτη η υπηρεσία Hulu, με 488 εκατομμύρια βίντεο.